י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הלכות החג: קווי הייצור במחלבת טרה הוכשרו לפסח

הכשרת המפעל לפסח תאפשר לצרכני המהדרין ליהנות ממוצרי חלב בריאים יותר וטעימים יותר גם בפסח • סיקור ותיעוד

הלכות החג: קווי הייצור במחלבת טרה הוכשרו לפסח


מחלבת טרה נערכת לספק את הביקוש למוצרי חלב איכותיים בכשרות מהודרת ללא חומרים משמרים בפסח הקרוב. שלושים יום קודם החג הוכשרו כל קווי הייצור במחלבה לפסח בפיקוחם של הרה"ג ר' בנימין אדלר, הרה"ג ר' ישראל ברזובסקי וצוות מורחב של משגיחי כשרות מטעם בד"צ אגודת ישראל

המפעל הענק המשתרע על פני שטח של 100 דונם נוקה כולו ביסודיות תחת עינם הפקוחה של הרבנים ומשגיחי הכשרות, החל מדוודי הענק בהם מאוחסן החלב המגיע מהרפתות, מערכת המכונות החדשנית והמסועפת וכלה ברצפת אולמות הייצור. צוות משגיחי הבד"צ מלווה את תהליך הייצור לפסח ולאורך השנה כולה על כל שלביו, מפיקוח על תזונת הפרות, החליבה ברפתות, הובלת החלב למפעל, ייצור מוצרי החלב ואריזתם.

בסיום ההכשרה התכנסו הרבנים, המשגיחים והנהלת החברה לשתיית לחיים. את הנוכחים קידם ר' בן ציון פדר מנהל שיווק מגזר חרדי במחלבת טרה. בדבריו הודה לרבנים החשובים שטרחו והגיעו למחלבה כדי לעמוד ולבדוק מקרוב את תהליך הכשרת המפעל ולוודא שכל ההקפדות והידורי הכשרות נשמרים בשימת לב מיוחדת.

הרה"ג ר' בנימין אדלר מבד"צ אגודת ישראל נשא דברי ברכה וציין את הקשר ההדוק של ועד הכשרות של הבד"צ המלווה את מחלבת טרה זה 60 שנים. עוד סיפר הרב לנוכחים כי הוא מקבל דבר יום ביומו שיחות טלפון הן מאנשים פרטיים והן מרבנים וחצרות אדמו"רים, המתעניינים בהידורי הכשרות הנהוגים במחלבת טרה כדי לאפשר גם לבני משפחותיהם ליהנות מהמוצרים.

ארן אלסנר מנכ"ל מחלבת טרה הודה לחברי הבד"צ על שיתוף הפעולה הברוך בין גוף הכשרות לחברה, בערב פסח ובמהלך השנה כולה במטרה לספק לצרכנים מוצרי חלב המצטיינים בכל הידורי הכשרות לצד איכות בלתי מתפשרת וערכים תזונתיים בריאים יותר. עוד הדגיש את העובדה כי בד"צ אגודת ישראל היו מעורבים עוד בשלבי תכנון והקמת המחלבה החדשה כדי שההקפדה על דקדוקי הכשרות תוכל להישמר מלכתחילה.

החל מיום ההכשרה כל הייצור במחלבת טרה כשר לפסח ועל אריזות המוצרים מופיע הכיתוב: "ער"פ כשל"פ מהדרין".

בין המוצרים המוצעים לצרכנים בכשרות מהודרת לפסח, ללא חומרים משמרים: חלב בשקית ובקרטון, גבינה לבנה, קוטג', לבן, שמנת גבינה צהובה נעם, גבינת שמנת 5% טבעי, גבינת שמנת זיתים, גבינת טוב טעם, גבינה מותכת, חמאה, מעדני מוו ועוד.

מחלבת טרה היא המחלבה המובילה היחידה בה לאורך כל ימות השנה אין כניסה לחלב נכרי, וכל המוצרים בכל הקטגוריות מוצעים לצרכן החרדי בכשרות מהדרין.





























טרה חלב הכשר פסח קווי ייצור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד