י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נתניהו: "בוז'י וציפי בפאניקה"

סערה בעקבות הויתור של ציפי לבני, על הרוטציה עם יצחק בוז'י הרצוג • בראיון לערוץ 2 אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בוז'י וציפי נמצאים בפאניקה מצמצום הפער. הם לא עומדים בלחץ הסקרים אז הם יעמדו בלחצים אחרים?" • בנט: "מתכננים ממשלת בוז'י-ביבי" • לפיד: מתכננים ממשלת בוז'י-חרדים" • ישי: "השמאל עושה הכל להגיע לשלטון"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


סערה במערכת הפוליטית בעקבות ההודעה של לבני על נסיגתה מהרוטציה עם יצחק בוז'י הרצוג במחנה הציוני.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין בערוץ 2 ואמר: "אני חושב שבוז'י וציפי נמצאים בפאניקה מצמצום הפער. יש פה שני עניינים. העניין הראשון הוא שהם משקרים, או ששיקרו קודם לכן. העניין השני הוא שהם לא יכולים לעמוד בשום לחץ - הם לא עומדים בלחץ הסקרים אז הם יעמדו בלחצים אחרים? הציבור לא טיפש, ניסו להסתיר את ציפי לאורך כל הבחירות - הם חושבים להקים ממשלת שמאל עם הרשימה המשותפת".

מהליכוד נמסר: "הזיגזג של ציפי ובוזי הוא מהלך ציני שנועד להגדיל את הפער בין המחנה הציוני לבין הליכוד ע״מ להבטיח הקמת ממשלת שמאל קיצונית בשיתוף הרשימה הערבית ומפלגות השמאל. כפי שנכנעו כאן לסקרים כך ייכנעו ללחץ הבינלאומי לוותר ולסגת".

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט אמ בתגובה להודעה של לבני כי, "הערב הוקמה ממשלת אחדות ביבי-בוזי, אמרנו את זה עבר כמה שבועות ולא האמינו לנו. ציפי לבני הסירה את הדרישה לרוטציה כדי להביא לממשלת אחדות עם השמאל".

מ'יחד' נמסר: "הצעד הזה מצביע על דרכי הרמייה וההטעייה של השמאל הישראלי ועל כך שהם לא בוחלים בשום תרגיל או תעלול בנסיון להגיע לשלטון".

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד הגיב: "הוויתור על הרוטציה זו הוכחה שבו'זי ולבני תופרים ממשלה עם החרדים".

ראש הרשימה המשותפת איימן עודה, כי אינו פוסל אפשרות להמליץ לנשיא המדינה להטיל את הרכבת הממשלה על יצחק הרצוג. עוד אמר כי מפלגתו לא תבקש מקום בוועדת חוץ וביטחון אלא בוועדת הכספים ובוועדות ביצועיות אחרות כדי להטיב את מצבו של המגזר הערבי.
נתניהו לבני המחנה הציוני מפלגה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד