י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

תיעוד: ראשי המפלגות מצביעים • מתעדכן

לפי והרצוג באו עם האישה, שטבון מאמין, בנט שם "טב" בקלפי וגם כחלון מממש את זכותו הדמוקרטית • כל אחד - קול אחד

בנט מצביע
בנט מצביע


8:57 לפיד עם תום הצבעתו: "אנחנו פה להילחם על מדינה ישראל. ישנה אפשרות שבמקום ממשלה טובה שתביא תקווה למדינת ישראל, נגמור עם מפלגת בוז'י והחרדים, תמכור את כל הנכסים הישראלים, תחזיר את התקציבים לישיבות, תבטל את השוויון בנטל ותגיע למצב שבו לוקחים כספי ציבור שמיועדים למעונות יום ,אימהות חד הוריות והורדת הצפיפות בכיתות, ויעבירו אותם שוב לסחטנות פוליטית. בשביל זה 'יש עתיד' הוקמה, בשביל זה אנחנו פה ובשביל זה אנחנו מצביעים. שיהיה יום בוחר טוב לכולם".

יצחק הרצוג בעת ההצבעה בקלפי יחד עם אשתו מיכל: "בוקר טוב. הבחירות האלה הן ההזדמנות של אזרחי ישראל להכריע בין דרך היאוש והכישלון של ביבי לבין דרך של שינוי ותקווה אותה אוביל כראש ממשלה. כדי שאוכל להקים ממשלה חזקה, יציבה, חברתית ואחראית אני זקוק לקול שלכם. הצביעו אמת בקלפי ובואו להצטרף למהפך".

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בקלפי: "זה היום שלנו. זה היום של מי שאוהב את ארץ ישראל, זה היום של מי שאוהב את הדגל שלנו, זה היום של מי שאוהב את המדינה שלנו, זה היום שלנו.
היום ישראל מרימה את הראש. חבר שלי אורי אורבך ז"ל חסר לי הבוקר. הוא אמר פעם: ״הבית היהודי הוא לא גשר שדורכים עליו, אלא גשר שמתחברים ממנו״. ועם ישראל הולך להתחבר".

יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון הצביע בבית הספר הריאלי בחיפה: "אנחנו ביישורת האחרונה של קמפיין אינטנסיבי ומרגש. היום זאת הפעם הראשונה שלא אצביע ליכוד אבל אני עושה זאת בלב שלם".

גלאון בקלפי: "היום - ההיסטוריה בידיים של הבוחרים. אתם תקבעו האם נקבל כנסת בלי מרצ או ממשלת תקווה וצדק עם מרצ".

יו"ר מרצ, זהבה גלאון, שהצביעה הבוקר בקלפי בבית הספר "הדר" בפתח תקווה, אמרה: "היום יש לנו הזדמנות אמיתית לעשות מהפך, לסיים את שש השנים הרעות של ממשלות הימין, ולהחזיר את התקווה והשפיות למדינת ישראל. היום - ההיסטוריה בידיים של הבוחרים".

גלאון הוסיפה: "אני רוצה לפנות אל המתלבטים ולומר לכם: אתם תקבעו האם נקבל כנסת בלי מרצ או ממשלת תקווה וצדק עם מרצ".



























סנט מצביע פוליטיקאים ישראל בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד