א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

כחלון: "לראשונה לא אצביע ליכוד - זה בלב שלם"

נתניהו: "לא תהיה ממשלת אחדות עם השמאל בראשות העבודה" • הרצוג: "הבחירות האלה הן ההזדמנות של אזרחי ישראל להכריע בין דרך היאוש והכישלון של ביבי לבין דרך של שינוי ותקווה"

  • כ"ו אדר התשע"ה
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90


ראשי המפלגות הגיעו הבוקר לקלפיות. יצחק הרצוג בעת ההצבעה בקלפי יחד עם אשתו מיכל אמר: "הבחירות האלה הן ההזדמנות של אזרחי ישראל להכריע בין דרך היאוש והכישלון של ביבי לבין דרך של שינוי ותקווה אותה אוביל כראש ממשלה. כדי שאוכל להקים ממשלה חזקה, יציבה, חברתית ואחראית אני זקוק לקול שלכם. הצביעו אמת בקלפי ובואו להצטרף למהפך".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר כי "רבים שואלים אותי למי אתקשר ראשון אחרי הבחירות. הטלפון הראשון יהיה למרים פרץ והטלפון השני יהיה לנפתלי בנט כדי להתחיל בהקמת ממשלה של המחנה הלאומי. לא תהיה ממשלת אחדות עם השמאל בראשות העבודה.

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט אמר בקלפי: "זה היום שלנו. זה היום של מי שאוהב את ארץ ישראל, זה היום של מי שאוהב את הדגל שלנו, זה היום של מי שאוהב את המדינה שלנו, זה היום שלנו. היום ישראל מרימה את הראש. חבר שלי אורי אורבך ז"ל חסר לי הבוקר. הוא אמר פעם: 'הבית היהודי הוא לא גשר שדורכים עליו, אלא גשר שמתחברים ממנו'. ועם ישראל הולך להתחבר".

יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון הצביע בבית הספר הריאלי בחיפה: "אנחנו ביישורת האחרונה של קמפיין אינטנסיבי ומרגש. היום זאת הפעם הראשונה שלא אצביע ליכוד אבל אני עושה זאת בלב שלם".

יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד: "אנחנו פה להילחם על מדינה ישראל. ישנה אפשרות שבמקום ממשלה טובה שתביא תקווה למדינת ישראל, נגמור עם מפלגת בוז'י והחרדים, תמכור את כל הנכסים הישראלים, תחזיר את התקציבים לישיבות, תבטל את השוויון בנטל ותגיע למצב שבו לוקחים כספי ציבור שמיועדים למעונות יום, אימהות חד הוריות והורדת הצפיפות בכיתות, ויעבירו אותם שוב לסחטנות פוליטית".

יו"ר מרצ זהבה גלאון בקלפי: "היום יש לנו הזדמנות אמיתית לעשות מהפך, לסיים את שש השנים הרעות של ממשלות הימין, ולהחזיר את התקווה והשפיות למדינת ישראל. היום - ההיסטוריה בידיים של הבוחרים".
משה כחלון בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד