כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מפכ"ל המשטרה: עד כה כמעט ואין אירועים חריגים

האזינו לדברי מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו שערך ביקור בתחנת חדרה, בהשתתפות מ"מ מחוז חוף ומפקד התחנה

מפכ"ל המשטרה: עד כה כמעט ואין אירועים חריגים


"היום הזה נפתח כמעט באפס תקלות אחרי עבודת הכנה ארוכה מאוד של אלפי שוטרי משטרת ישראל. משטרת ישראל פרוסה מצפון לדרום, אני עכשיו עברתי בין חלק מהשוטרים בקלפיות, כרגע זה עובד באמת לפי התוכנית, כמו שצריך. המטרה שלנו זה לאפשר לעם ישראל זה לממש את זכות ההצבעה, לראות שעושים את זה על פי החוק, לשמור על טוהר הבחירות, וכל אלה שמסיימים להצביע והולכים לבלות ולענייני הכיף, לראות שאנחנו שומרים עליהם, ודואגים שהם יחזרו הבייתה בשלום".



"היום הזה למשטרת ישראל יסתיים מאוד מאוחר, לא רק בסוף ההצבעה, אלא אנחנו נלווה את הקלפיות עד שהם יגיעו לקלפי המרכזי, וזה יהיה בשעות הקטנות של הלילה. כך שלשוטרים יש הרבה מאוד עבודה אני רוצה בהזדמנות הזאת להגיד להם ישר כוח על כל מה שהם עושים. להביע הערכה גדולה, על עבודת השוטרים בלי יוצאי מן הכלל, השוטרים בתחנות, שוטרי מג"ב, המתנדבים שרואים אותם כאן בכל הארץ. שיהיה לנו בהצלחה".

"את עבודת המשטרה אי אפשר להפסיק אבל בקלפיות יש לנו הצבה של אלפי שוטרים חלקם זה כאלה שלא הוצאנו מהמשרדים מתפקידים אחרים ברור שחלק גדול מהיחידות ממשיכות לעשות את תפקידם מלחמה בשחיתות מלחמה בפשיעה התנועה משמר הגבול מלחמה בטרור באמת לא חסר לנו עבודה אבל זה יום שתסתכלו על השוטרים אף אחד לא מקטר עושה את זה בגאווה הרבה מאוד מוטביציה ועל כך מגיע להם ישר כוח שיהיה לנו בהצלחה".
קלפיות ושטרים אירועים דנינו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד