ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הרצוג: "האופוזיציה היא האופציה הריאלית היחידה"

ההפסד הצורב למחנה הציוני ולגוש השמאל מביא את הרצוג ולבני להסיק - אנחנו עם הפנים לאופוזיציה • "גאה במאבק שניהלנו"

הרצוג הבוקר, פלאש90
הרצוג הבוקר, פלאש90


לאחר ההפסד הצורב אמש עם פרסום תוצאות האמת של בחירות 2015 - הצהריים (ד') נערכה ישיבת סיעה ראשונה שקיימו ראשי 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג וציפי לבני, שם אמר יו"ר המפלגה הרצוג - אנחנו עם הפנים לאופוזיציה.

הרצוג: "אני גאה במאבק שניהלנו. אנחנו נהיה תחליף ראוי, אמיתי, בכל התחומים ובכל הנושאים לממשלת ימין קיצוני שזמנה קצוב. הליכה לאופזיציה היא האופציה הריאלית היחידה שעומדת בפנינו".

הרצוג הוסיף:"אנחנו מרימים היום את הראש למציאות בה נמשיך להןביל מחנה גדול וחזק שרוצה מדינה יהודית, דמוקרטית, בטוחה וצודקת. אנחנו לא נתנצל ולא נוריד דגלים אלא נשרת את העם שיצא לרחובות, לצמתים ולקלפיות בתקווה גדולה ובעוצמה".

ציפי לבני הוסיפה כי: ״קמתי הבוקר בתחושה קשה - זוהי דרכם ולא דרכנו. בשליחות גדולה וגאווה חברנו לשותפות אמת -גיליתי בהרצוג מנהיג אמיץ שאוהב את עם ישראל. הקרב לא הסתיים, יש כאן שתי דרכים של ערכים שונים.

"דרך אחת של נתניהו ושותפיו והשניה שלנו ושל שותפינו הטבעיים. חייבים להציב דרך אחרת מול הדרך שלא רואה את האזרחים - מול הדרך שבה הצדק והחברתי לא מחוברים בנשמה. את הדרך שלנו - אנחנו נמשיך לייצג. את התקווה - היא לא אבדה".
הרצוג מחנה ציוני מסקנה אופוזיציה אופציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד