ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הושלמה הכשרת מפעל 'זוגלובק' בנהריה לפסח

בשורה משמחת מ'זוגלובק' לציבור המהדרין: כמידי שנה גם השנה יהיו מוצרי הפסטראמה והנקניקייה של 'זוגלובק' כשרים למהדרין גם בחג הפסח בכשרות בד"ץ מהדרין

הושלמה הכשרת מפעל 'זוגלובק' בנהריה לפסח


מדובר בהשקעה חסרת תקדים שנמשכה לאורך שבועות רבים בהם עמלו צוות המשגיחים של בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א על הכשרת קווי הייצור של הנקניקייה והפסטראמה שבמפעלי 'זוגלובק' בנהריה לקראת חג הפסח. כל זאת, במטרה לאפשר לציבור המהדרין ליהנות ממוצרים אלו גם בימי חג הפסח ללא שום חשש.

בנוסף, השנה לראשונה יהיו גם חלק ממוצרי קו המוצרים החדש בכשרות הרב מחפוד שליט"א גם הם כשרים לפסח ללא חשש קטניות ויסומנו בפס הירוק כבכל ימות השנה.

יצוין, כי במסגרת הכשרת המפעל, לא אחת הופסקה העבודה בחלק מהליין בכדי לאפשר למשגיחים לבצע את עבודתם ללא שום חשש ופקפוק.

פיני קמרי מנכ"ל 'זוגלובק' מציין בסיפוק רב את העובדה ש"בהשקעה מרובה והכשרה מיוחדת שעברו מפעלי הבשר של 'זוגלובק' בנהריה אנו זוכים לבשר לציבור המהדרין כי גם במהלך ימי חג הפסח יוכלו ליהנות מהפסטראמה והנקניקייה של 'זוגלובק' בכשרות מיוחדת לפסח. לאחר שזכינו שמוצרי הבשר של 'זוגלובק' מתהדרים לאורך כל השנה בכשרויות של בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א ובכשרות הרב מחפוד שליט"א".

המוצרים הכשרים לפסח למהדרין בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין ללא חשש קטניות הם: נקניקיות עוף, פסטראמה ברביקיו, פסטראמה הודו ותה מעושן.

המוצרים הכשרים לפסח בכשרות הרב מחפוד שליט"א הם: נקניקיות עוף, פסטראמה ברביקיו, פסטראמה הודו ותה מעושן.

המוצרים הכשרים לפסח יסומנו במדבקה מיוחדת עם הכיתוב כשר לפסח תשע"ד.
זוגלובק כנסת פסח ריקוד הכשרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד