י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

כל אנשי החצר: סיכום הקמפיין של ש"ס ודרעי

לצד הקמפיין הכללי בניהולו של ספי שקד, הובילו שלישיית האסטרטגים קרויזר, מדינה וביכלר את הצד החרדי

כל אנשי החצר: סיכום הקמפיין של ש"ס ודרעי


יממה לאחר שנסגרו הקלפיות, ובעוד הקולות הסופיים נספרים, אפשר כבר לסכם כי קמפיין הבחירות המבריק שניהלה ש"ס גרם לה להצלחה יחסית אל מול כל הקשיים.

בש"ס החליטו, בהחלטה שהתבררה כנכונה, לנהל קמפיין בזירות נפרדות לחרדים ולחילונים, והוא אכן הוכיח את עצמו בגדול.

עתה כבר אפשר לדבר על טובי המוחות והיועצים האסטרטגים שעמדו מאחורי היצירתיות שראינו ואשר קבעו סדר יום - בציבור הכללי ובפרט בזה החרדי.

על זירת הקמפיין החילוני ובעיקר סלוגן 'השקופים' שייזכר עוד שנים - הופקד הפרסומאי הנודע ספי שקד, ואליו הצטרפו יועץ התקשורת אריאל משעל, דובר ש"ס לשעבר איציק סודרי והאסטרטג ארי גלהר, כאשר הם מנהלים את קמפיין המפלגה במגזר החילוני, קמפיין שזכה להצלחה רבה ואזכורים מידי יום.

גם הקמפיין החרדי עשה את העבודה. אין מי שלא נחשף לקמפיין שהצליח לייצר סחף ולקבוע סדר יום – במה שהצליח לאחד וללכד את ציבור תומכי ש"ס, וכאשר נפתחו הקלפיות התברר כי ש"ס שמרה על כוחה בקרב מצביעיה בציבור הספרדי בכל רחבי הארץ.

מאחורי הקמפיין התקשורתי החרדי פעלו טובי המוחות ובהם: היועצים האסטרטגים אברימי קרויזר, אשר מדינה ויענקי ביכלר. כשכל אחד מביא את הייחודיות שלו, הם הוכיחו שניתן לנהל קמפיין למופת ולקבוע סדר יום גם כאש התנאים אינם אופטימליים. השלישיה הזו הובילה בכל הזירות, במודעות רחוב, בסלוגנים, בחומרי הסברה, בהפקת יד אליהו, בניהול מול עורכי ומנהלי וכתבי המדיות ובעיקר בטיפול במשברים היומיומים שנולדו בכל שעה, כמו בכל קמפיין.

מעל כולם ראוי לציין את דובר התנועה, יעקב בצלאל, שריכז וניצח על שני הקמפיינים.
קרויזר ביכלר מדינה שס דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד