י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

'יחד' מערערת על התוצאות: "חשש ממשי לזיופים"

תנועת 'יחד' פנתה ליו"ר ועדת הבחירות בקבילה בשל "חשש ממשי לזיופים, סילופים, אי סדרים והטיית הבוחר"

'יחד' מערערת על התוצאות: "חשש ממשי לזיופים"


מפלגת יחד פנתה בדחיפות ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט ג'ובראן בקהילה על חשש ממשי לזיופים, סילופים, אי סדרים והטיית הבוחר.

מפלגת יחד באמצעות עורך דינה עו"ד איתמר בן גביר, הגישה פניה דחופה ליו"ר ועדת הבחירות סלים גובראן בו היא קובלת על "חשש ממשי לזיופים, סילופים אי סדרים והטיית רצון הבוחר".

לדברי התנועה: "מפלגת יחד נפלה קורבן לקבוצות של אנשים שהתארגנו באופן שיטתי ומאורגן לתופעות של הפרת חוק שהטו את תוצאות הבחירות לכנסת ה 20".

לדברי בן גביר "כבר בצהריי יום הבחירות פנינו אל הועדה בתלונה דחופה ולפיה עשרות משקיפים של מפלגת יחד בבני ברק לא הוכנסו לקלפיות היות ולפי הטענה "היה בידם אישור מזוייף".

לדבריו, "הפגיעה ביכולת שלנו להשקיף על הבחירות בבני ברק עשתה את שלה, וידוע שבמשך יום הבחירות הגשנו לא מעט תלונות על העלמת פתקים של המפלגה ועל הסתרתם של פתקי המפלגה כך גם בירושלים, ביתר, מודיעין עילית ולמעשה בכל הריכוזים החרדים עלתה תמונה מדאיגה מאוד, וכי מעבר לטענות על פגיעה בפתקים, גנבתם והסתרתם היו תופעות שבהם הגיעו מצביעים של מפלגת יחד, פנו אל יו"ר ועדת הקלפי ואמרו לו כי אין פתקים של "קץ - מפלגת יחד" והושב להם :"אז תצביעו לשס. אם לא די בכל אלה, הרי ביממה האחרונה נמצאו מספר קלפיות (שלמות) זרוקות עם פתקי הצבעה של יחד במקומות שונים ברחבי הארץ".
יחד מפלגות בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 68 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד