י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

רשפים: פותחים דלת לאליהו הנביא

לקראת חג הפסח הנחה של 18% על כל דגמי דלתות הכניסה המעוצבות מבית 'דלתות רשפים' • בואו לרכוש דלת מעוצבת רגע לפני שאתם פותחים אותה לאליהו הנביא

רשפים: פותחים דלת לאליהו הנביא


בעוד חודש נחגוג את ליל צאתנו ממצרים בו נהגו רבים לא לנעול את דלת הכניסה לקיים מה שנאמר "ליל שימורים הוא". לקראת הפסח מציעה חברת 'דלתות רשפים', המתמחה בעיצוב וייצור דלתות כניסה לבית, מבצע הנחה של 18% על כל דגמי הדלתות.

'דלתות רשפים' מייצרת דלתות פלדה, דלתות ביטחון ודלתות כניסה מעוצבות לבית יותר מ-25 שנה והיא מציעה שלל דגמי דלתות מעוצבות ומסוגננות הכוללות מערכת נעילה ייחודית המעניקה רמת בטיחות גבוהה.

בעידן הנוכחי בו יש משקל לא מבוטל לעיצוב הבית, ישנה אמירה עיצובית גם לדלת הכניסה ולא רק להתאמתה לחלל המקיף אותה מבחוץ, אלא גם ובעיקר לחלל הפנימי. כיום מציעים ב'דלתות רשפים' גם דלתות בעלות צבע נפרד מכל צד או דלתות בעיצוב משתנה כך שתתאמנה לסביבה. את הדלתות של 'דלתות רשפים' ניתן להזמין כדלת בודדת או כדלת בעלת כנף וחצי או דו כנפית.

'דלתות רשפים' מייצרת דלתות יותר מחצי יובל שנים והיא מציעה דלתות ייחודיות בעיצובן ובאיכותן. המפעל ממוקם באשקלון שם גם נמצאת חנות המפעל. חנויות נוספות ניתן למצוא בחיפה ובבני ברק.

לפרטים נוספים: דלתות רשפים דלתות פלדה, רחוב הלח"י 9 בני ברק

לבירורים: 1599552020















קישורים:
www.reshafimdoors.co.il
דלתות אליו הנביא רשפים בולענים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד