י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ברית הדחויים: על החרדים והדתיים להקים חזית

לחשבון נפש יהיה די והותר זמן, כעת חובה להתאחד במהירות מול נתניהו, כדי למנוע בגידה נוספת שלו • טור שבועי

ברית הדחויים: על החרדים והדתיים להקים חזית


הבוקר שאחרי: החרדים - יהדות התורה וש״ס - במינוס 5. הדתיים - הבית היהודי - במינוס 4. סה״כ המנדטים של המפלגות הדתיות חרדיות 8+7+6 =21. ו...120.000 קולות של יחד. לעומת הקדנציה שעברה, אז היו 12+11+7=30. ועוד 100.000 קולות של הרב אמנון יצחק והרב אמסלם.

עוד תגיע העת לחשבון נפש! חשבון נפש עושים במתינות, בכובד ראש. כשמלוא הנתונים והמספרים ידועים. לפי פילוח מדויק. היכן כשלנו? היכן הצלחנו? מה ניתן לשפר.

בינתיים, מרכיבים קואליציה. חייבים להתעשת ולהשיג את המקסימום. לפעמים, המועט מחזיק את המרובה. ״מעט בקואליציה עדיף על הרבה באופוזיציה״, ואידך זיל גמור.

בנימין נתניהו כבר הוכיח שהוא מסוכן. להצהרותיו, הבטחותיו, יש מסורת של אי קיום. בקדנציה הקודמת ״ברית האחים״ של בנט-לפיד טרפה את הקלפים! הפעם ברית כחלון-ליברמן יכולה לשנות את המפה!

חובת השעה ״ברית הדחויים״. בנט-דרעי-ליצמן-גפני. התקשורת תתקוף. השמאל לא יאהב את זה. זה כבר לא משנה ולא קובע. העם לא משתף איתם פעולה, זאת כבר עובדה. בנימין נתניהו אנוס על פי הדיבור יאלץ לשתף פעולה, נציל אותו ואת הימין מעצמו! לנו יתברר, ששילוב ידיים עדיף על מספר המנדטים.

אסור לנו לתת לזמן להגרר, לאופציות להתפתח. לאפשר לאיווט לרקום מזימות. ברית דתית-חרדית מיידית, תחשק את השורות, תקבע את העובדות, תחזק את הכוחות, תיצור את המציאות. זה יהיה ״הפסד״ שכולו ניצחון. נהיה בריח התיכון והמסד של ממשלה בעלת אורינטציה מסורתית, חברתית, לאומית, שתדאג לחלש ותעמיד את האליטות במקומם הראוי. ממשלה שתוכל לשנות ולהחזיר את השלטון להמונים ולעם. דמוקרטיה במיטבה. מי שלא מתאים לו: שיפנה לנוני מוזס.

עוד יהיה זמן ללקק את הפצעים. לבחון לקחים. להסיק מסקנות. בינתיים מעשים ודחוף. בנימין נתניהו מבין רק כוח. נתניהו אולי קמפיונר גדול! קוסם! אבל: לחיץ, פחיד, מזיע בקלות. התייצבות דתית-חרדית מאוחדת, תכריע את הכף וכבר בהתחלה.

על הבית היהודי, ש״ס, יהדות התורה, להסתדר ביניהם על הדרישות הפרסונליות. מי, היכן וכמה. לוותר על אגו וכבוד. להקים צוות מו״מ אחד. להגיש מסמך דרישות אחיד. קווי יסוד משותפים תואמים. לא לנהל מו״מ עצמאי, לא לנסות לחטוף! על היחיד לוותר למען ״היחד״. חזית אחידה חובה, זה יהיה הפסד שכולו ניצחון. הלוואי.
שינפלד בחירות תוצאה מקופחים הצהרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד