כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

חשיפה: האם קול ברמה ניצח את קול חי בבחירות?

ההימורים המוקדמים, ריקוד היחצ"נים, ארוחת המנצחים ו'מחנה יהודה' למתקדמים • וגם: הכירו את הכוורת של ליצמן

חשיפה: האם קול ברמה ניצח את קול חי בבחירות?


משעות הבוקר המוקדמות של יום חמישי הסתובב לייבל'ה ותוגה על פניו. מילא שיעקב אשר החביב לא הצליח להשתחל לכנסת בקולותיהם של חיילי הנח"ל החרדי, אבל מה יעלה בגורלו של העוזר החרוץ דודי זלץ? מאנשי העשיה היותר מובהקים שהמשכן הכיל בקדנציה האחרונה. רק לקראת ערב, התבשר לייבל'ה על התפקיד החדש שנתפר למידותיו של אשר בדמות מזכ"ל 'דגל', והוא סמוך ובטוח שזלץ יילך אחריו באש ובמים. ברוח מרוממת זו ועל גבי צלחת צ'ולנט מהביל התיישב לייבל'ה לסכם את שבוע הבחירות התוסס שחווה.

ונתחיל דווקא מהסוף: פעילי יהדות התורה פצחו במוצאי הבחירות בחגיגה לאחר שהתברר הגידול הנאה במספר המצביעים. אך לעינו החדה של לייבל'ה בלט ריקוד היחצ"נים, ובראשם ירח טוקר, שלומי פולק, יעקב איזק, אבי דז'דק וכמובן מוטי ביכלר.





עוד קודם לכן, במהלך יום הבחירות, תיעד לייבל'ה את הכוורת של ליצמן הכוללת את האסטרטג המרקד דלעיל יעקב איזק, העיתונאי יעקב רייניץ ומוטי בבצ'יק.





והיה גם מי שהגיע עם בנו להצביע, בכדי שלאבא תהיה עבודה, הלא הוא עוזרו הבולדוזר של חה"כ אייכלר שוודאי כבר מכין את כתבות היח"צ השנונות לקראת הכנסת ה-20. לייבל'ה מקווה שאייכלר חידש את מלאי ספרי ההיסטוריה היהודית. [כי באמת נמאס כבר מהנאצים והאינקווזיציה, תגוון קצת, מה עם הקוזקים? ולמה ייגרע חלקן של עלילות הדם?]





ועוד אחד שהצטייד בבנו ובשטריימל והגיע לקיים את מצוות ההצבעה, הוא היו"ר של כל מוסדות שטפנשט בכל רחבי הארץ - הרב אברהם יעקב סלומון. ה'ממשיך' הקטן נראה נרגש מתמיד.





ואת פרס הסלפי של הבחירות מקדיש לייבל'ה ליהודה שלזינגר, כתב הדתות של הביביתון המנצח, שהנציח את עצמו בחדרו של ישי בקראון פלאז'ה בעודו יושב על המיטה מתעדכן בתוצאות. וכמובן, גם חיים מרדכי פריד מבעלזא היה שם. לייבל'ה תוהה היכן יושיבו את אלי ישי בביקור הבא בחסידות.



הפינוק של הש"סניקים
ויש גם את הרגעים של אחרי: הצוות שעשה את קמפיין ש"ס חגג את הניצחון היום בצהריים במסעדת שמוליק כהן בתל אביב. לצד וויסקי שנשפך כיין ותובנות על הקמפיין, נצפו בתמונת מחזור איציק סודרי, יעקב בצלאל, ספי שקד ואריאל משעל.





ואילו יום קודם לכן, בעת פרסום תוצאות המדגמים, נצפה אותו שקד בסלפי ניצחון עם אחראי קמפיין הנגטיב של ש"ס, יועץ התקשורת יהודה רובינשטיין.





ובמקום אחר יממה לאחר הבחירות, נצפה חבר המועצת הגאון רבי דוד יוסף סועד את ליבו במלון רמדה בירושלים.





ואם בירושלים עסקינן, באחד הסיורים בעיר פגש לייבל'ה את הסגן ישראל קלרמן עושה נפשות יחד עם רל"שו שמוליק יעבץ ובתווך איש ספרא שרגא ניימן.





ומירושלים קפץ לייבל'ה למודיעין עילית, שם צפה בשילוב ידיים נדיר בין שני היריבים משה גפני ויעקב גוטרמן. למרות דחיקתו של גוטרמן לעשירייה השניה והלא ריאלית גם בעשור הבא - הוא עבד ונתן הכל למען כבוד גדולי ישראל, כי 'בנפשנו הדבר'.





ואפרופו מודיעין עילית: יממה לאחר הבחירות הגיע האלוף במיל. עוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס, למעמד חנוכת מרכז פיס קהילתי במודיעין עילית עם הראיס גוטרמן. דיין לא שכח להתייחס לתוצאות הבחירות וציין ש"המצביעים מתחברים יותר ויותר למסורת היהודית ורואים עצמם ישראלים אבל קודם כל יהודים". לייבל'ה מעניק שכר שיחה נאה.





ואילו מי שכבר מזמן נטש את מודיעין עילית, מנחם שפירא, חיפש בדחיפות קצת סלטים ואביסל'ע הערינג במהלך הקמפיין, וכמובן מצא את מבוקשו במעדני זהבה אצל מוטי כהן והמגבת.



המומחים ידעו הכל מראש
בעוד אנחנו, פשוטי העם, האמנו עד הרגע האחרון שאלי ישי יעבור את אחוז החסימה, ה'מומחים' שהתכנסו בערב הבחירות בבית שמש אצל מאיר בלעיש, הסכימו פה אחד שהיא לא תעבור. לייבל'ה מצא במקום בין השאר את אברהם דוב גרינבוים, גואל ועקנין, וכמובן המשפטן ישראל עדנאן.





ואם תהיתם בחברת מי התנחם השדרן האהוב דודי שוומנפלד, שגנז לבינתיים את חליפת הח"כ, לייבל'ה תיעד אותו עם שדרן הנייעס הותיק מני קרויס.





ביום שני בשעות הבוקר נצפה באזור מירון כשהוא יוצא ממסוק יעקב שטרסר, מנכ"ל קבוצת 'טלחופש'. ללייבל'ה גונבה שמועה שברדוגו והמסוק נשכרו לצורך פרויקט ייחודי ומרתק ברשת, שלעת עתה הוא מנוע מלפרסם את פרטיו.





ואילו בשישי האחרון, בשופינג הקבוע שערך לייבל'ה במחנה יהודה, הוא אמנם לא מצא את ראש הממשלה בנימין נתניהו, אך הסתפק במוישי רוט מ'המנגנים', ובפעיל הימין - אז עדיין אופטימי - איתמר בן גביר, מבצעים קניה לשבת.








ולסיום, באתנחתא קצרה שערך לייבל'ה בקריה האקדמית באונו, הוא מצא את האיש וקשרי הממשל יוסי רוזנבוים לומד משפטים כאחד התלמידים המצטיינים.



פינת המזל טובים:
לעיתונאי הוותיק יצחק נחשוני עורך מרכז העניינים שבתום ליל שידורים במוצאי הבחירות התבשר על הולדת נכדו.

אלחנן גרוסבוים, שכמעט ונהיה העוזר של איזי סורוצקין בכנסת, הכניס אמש את בנו בבריתו של אברהם אבינו באולמי 'שירת ירושלים'. לייבל'ה מאחל מזל טוב.

לדודי מרדר, מנכ"ל מלכות וקסברגר, לרגל שמחת היכנס בנו בעול תורה ומצוות.

וליו"ר ארגון 'שיח סוד' הרב שמעון לוי לרגל שמחת אירוסי בתו בשעה טובה ומוצלחת.

פינת החידה השבועית:
שבוע לפני הבחירות, התיישבו להם מנכ"לי שני התחנות. אבי רוזן ואריאל דרעי. אליהם הצטרפו ינון פלח ואיתי גדסי מקו עיתונות, בצלאל קאהן ויוסי צלניקר מקול חי ועמי מימון מקול ברמה.

על השולחן, כמה צפוי ונדוש, עלו הימורי החברים לגבי תוצאות שלושת המפלגות בבחירות, ההימורים הועלו על הכתב, ובתקיעת כף בקישקע כנהוג הוסכם שמי שיהיה רחוק ביותר מתוצאות האמת ישלם בפעם הבאה עבור כולם.

עו"ד אריאל דרעי התנדב לפקח על הפן החוקי של ההימורים. ולייבל'ה, שאינו רוצה להפריע לדרעי באמצע ה'שבעה', מבקש את עזרת קוראיו הנאמנים בפתרון החידה - מיהו המנצח וכמובן מיהו המפסיד.

בין הפותרים נכונה תוגרל צלחת מלאה בעבעלאך.






פינת 'דברים שליפמן היה עושה אם הוא היה נבחר לנסת'
כפי שלייבל'ה הבטיח וכמי שכפאו שד, הוא מגיש בזו את הפינה הראשונה והמובטחת לזכר עבודתו של ח"כ המחמד דב ליפמן, שנאלץ לחזור ולטפל בכלבו האהוב בבית שמש, הרחק מלשכתו בכנסת.

והשבוע, האמת שהשבוע ליפמן חסך מלייבל'ה את הצורך לשים דברים בפיו, והצהיר במפורש בדף הפייסבוק שלו מה בכוונתו לעשות - לא נגענו: "תודה לכם, חבריי בפייסבוק, לא היה משעמם לרגע - ונמשיך לשוחח בנושאים שעל סדר היום... ואל תדאגו חברים - אני לא הולך לשום מקום".
לייבלה רכילות בחירות אשר שלזינגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד