י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

יו"ר הקונגרס האמריקני יחגוג עם ביבי בארץ

מסע נצחון אמריקני: יו"ר בית הנבחרים ג'ון ביינר - שהזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו לנאום בקונגרס - יבקר בישראל בימים הקרובים • יגיע בראש משלחת חברי קונגרס • ראש הממשלה משקיע מאמצים להרגיע את המתח עם הבית הלבן: "אנחנו בעלי ברית וחייבים לעבוד יחד"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


יו"ר בית הנבחרים האמריקני ג'ון ביינר, שהזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו לנאום בקונגרס האמריקני, יבקר בישראל בימים הקרובים, כך מדווח 'הארץ'.

ביינר צפוי להגיע לישראל בעוד כשבוע ימים. לפי הדיווח, ביינר יגיע לישראל ב-31 במארס בראש משלחת של חברי קונגרס רפובליקניים.

ביינר היה זה שהזמין את נתניהו לקונגרס בלא ליידע את הבית הלבן. ביינר שהודה שעשה זאת, חשש שהבית הלבן יטרפד את הנאום.

למעשה תוכנן ביקורו של ביינר עוד טרם הבחירות אך בואו בימים אלה מהווה מסע ניצחון למי שהינו בעל בריתו של נתניהו בפוליטיקה האמריקנית ונועד כפי שנראה להבליט את העובדה שלמרות העימות מול הבית הלבן, לךנתניהו קשרים הדוקים בקונגרס.

אמש ניסה נתניהו להגיע לפיוס עם הבית הלבן, במהלך ראיון שהעניק לרשת NBC אמר, כי לא התכווין להפגין חוסר כבוד כלפי אובמה אלא להתריע על הסכנה בה נתונה ישראל. והוסיף: יכולות להיות לנו הרבה מחלוקות אבל יש דברים רבים שמאחדים אותנו", אמר. "אנחנו בני ברית ונעבוד יחדיו, אנחנו חייבים לעבוד יחדיו".
נתניהו ארהב ישראל קונגרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד