כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לפיד: "אסור שדרעי יהיה שר הפנים"

המלחמה בין דרעי ללפיד נמשכת: קורא לנתניהו שלא למנות את דרעי לשר הפנים • ש"ס: "סיימנו לקבל הוראות משר האוצר הכושל"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


המלחמה בין יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי ליו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד נמשכת: לפיד קורא לנתניהו שלא למנות את דרעי לשר הפנים.

היום (שבת), קרא לפיד בדף הפייסבוק לראש הממשלה בנימין נתניהו: "ניצחת בבחירות בגדול. אם זה מה שבחר הרוב, זה מה שצריך להיות וכעת על כולנו - אופוזיציה וקואליציה - לחזור לעבוד למען מדינת ישראל.

"אבל עצור רגע. האם אתה שלם עם הרעיון שתמנה לשר בכיר (אני מבין שמדובר על שר הפנים), האחראי על תקציבים של מיליארדים, אדם שבהרשעת הדין שלו כתבו השופטים: "קשה היא תמונת השוחד שנתגלתה בראיות. אין מדובר בכשלון בודד של צעיר שעתה זה נחשף למנעמי השלטון, אלא במי שהתמיד באורח חיים המבוסס על אדני שוחד. לקיחת השוחד השתרעה על פני כל חמש השנים שבהן מילא הנאשם תפקידים ממלכתיים...

"חמש שנות השוחד עומדות בסימן חפץ הנאשם להתעשרות אישית מהירה בדרך של עשיית הון מהכהונות הממלכתיות. אל תפקיר בידי אדם כזה את הקופה הציבורית אדוני ראש הממשלה, זה הכסף של כולנו".

ש״ס בתגובה: "מר לפיד, סיימנו לקבל מכבודו הוראות, המדינה סיימה לקבל מכבודו הוראות.
שר האוצר הכושל בתולדות מדינת ישראל עדיין מעז להטיף מוסר אחרי שריסק עשרות אלפי משפחות והביאם לפת לחם. לאחר שנתיים של הנהגה כלכלית חובבנית, לעם בישראל מגיע הנהגה בעלת נסיון".

כזכור בעימות שנערך לפני כחודש בחדשות 2 אמר לפיד לדרעי כי הוא ישקם אותו בשל היותו עבריין מורשע. בתגובה השיב דרעי "אתה תשקם אותי? מה זו ההתנשות הזאת? אם היו קוראים לי אריה אולמרט לא הייתה קורא לי כך".
אריה דרעי כלא שר הפנים לפיד נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד