ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

"בלי ועדת הכספים - אין שותפות קואליציונית"

הקרב בין כחלון ליהדות התורה הופך פומבי - בכיר ביהדות התורה אומר היום לבחדרי חרדים: אם אין לנו את ראשות ועדת הכספים, אין קואליציה • "אין סיבה שראשות הועדה לא תגיע ליהדות התורה, אנחנו שותפים לכל מהלך חברתי של כחלון" • בכולנו לא מוותרים - שר אוצר ללא ועדת הכספים לא יכול לקדם רפורמות • ובבית היהודי - שותקים

אויב חדש? כחלון, פלאש90
אויב חדש? כחלון, פלאש90


המלחמה הבאה לקראת הרכבת הממשלה הבאה - על ראשות ועדת הכספים, ניטשת בין 'יהדות התורה' למפלגת 'כולנו'.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר הבוקר (א') גורם בכיר ביהדות התורה - "ללא ראשות ועדת הכספים למפלגה - אין שותפות קואליציונית". הגורם הוסיף ואמר כי "אין סיבה שראשות הועדה תעבור לידי איש מפלגת 'כולנו' בעוד גפני וליצמן לא פחות חברתיים מכחלון, והוא צפוי לקבל תמיכה בכל מהלך חברתי".

יצויין כי בקואליציות האחרונות שבהן לקחה חלק 'יהדות התורה', ראשות ועדת הכספים היתה בידיה, ובמפלגה לא מתכוונים לוותר.

כאמור, גם ב'כולנו' דורשים את ראשות הועדת הכספים, זאת כחלק מהכלים שצריך שר אוצר כדי להצליח בתפקיד. ב'כולנו' זוכרים היטב מה עבר על שר האוצר לשעבר לפיד, כאשר נקלע לקשיים רבים בקידום רפורמות בועדת הכספים, זאת מאחר וראשות הועדה לא היה בידי ח"כ ממפלגתו.

מי שטרם התייחס לנושא ועדת הכספים היא מפלגת 'הבית היהודי', שבראש הועדה כיום עומד חבר מפלגתם ח"כ ניסן סלומיאנסקי. אך לפי הערכות 'הבית היהודי' תיאלץ לוותר על ראשות הועדה, וזאת בעקבות תוצאות הבחירות.
כחלון ועדת הכספים יהדות התורה גפני ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד