י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בגדי הספורט שישדרגו וישפרו כל אימון כושר שתעשו

בגדי הספורט שישדרגו וישפרו כל אימון כושר שתעשו

  • ב' ניסן התשע"ה
בגדי הספורט שישדרגו וישפרו כל אימון כושר שתעשו
יחצ


חליפת ספורט חדשה בשם Antelope משתמשת באלקטרודות שמכוונות לשרירים, על מנת להעצים אימונים בחדרי כושר ופעילויות ספורטיביות נוספות.

Wearable Life Science, הסטארט-אפ הגרמני שפיתח את החליפה, טוען כי 20 דקות של אימון עם ה-Antelope שווים ברמת האפקטיביות ל-3 שעות של אימון בבגדי ספורט רגילים.

ההכרזה אולי יומרנית, אבל היא מתבססת על יכולות מרשימות. בניגוד לבגדים חכמים אחרים שמסתפקים באיסוף והקלטה של מידע הקשור לפעילות ספורטיבית, ה- Antelope עושה שימוש במידע שנאסף. כך, החליפה מעוררת שוב ושוב את שריריו של המשתמש בהתאם לרמת האינטנסיביות של האימון, והפעימות שהחליפה יוצרת מחקות את האיתותים שהמוח מעביר לשרירים במהלך אימונים על מנת לכווץ ולשחרר אותם.

הבדים החכמים מהם מורכבת החליפה מבוססים על טכנולוגיית גירוי שריר חשמלי, קריEMS, הפופולרית מאוד בטיפולי פיזיותרפיה שמתמקדים בעידוד פעילות שריר. חליפת ה-Antelope היא דקה, קלה וללא חיווט והיא מתאימה למגוון רחב של פעילויות ספורטיביות, מאימון רגיל בחדר כושר, דרך אגרוף ועד ריצה או רכיבה על אופניים.

החליפה מגיעה עם התקן ששולח פולסים חשמליים דרך החליפה ונשלט על ידי אפליקציית אנדרואיד או iOS. ההתקן מגיע עם סוללה המספיקה ל-4 שעות של פעילות. החברה עומדת להשיק את האבטיפוס של החליפה החכמה באתר גיוס ההמונים קיקסטארטר במחיר שטרם פורסם.
123

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד