י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הכירו את דאצ'יה - הרכב החדש למשפחה החרדית

מותג הרכב דאצ'יה שכבש מדינות רבות בעולם עולה ארצה ומציע רכבים איכותיים, מעוצבים ושימושיים במגוון דגמים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד • אינפורמטיבי

הכירו את דאצ'יה - הרכב החדש למשפחה החרדית


בתוך מספר שנים בלבד, הפך המותג 'דאצ'יה' לסיפור הצלחה עולמי. בשנת 2014 בלבד נמכרו באירופה מעל 500 אלף רכבי דאצ'יה (ב-35 מדינות). מה שהפך את הדאצ'יה למותג מוביל בענף הרכב העולמי. בצרפת נמצא המותג במקום החמישי ובמדינות אחרות, הוא אף מוביל את השוק.

מה סוד הצלחתה של דאצ'יה? האסטרטגיה שמנחה את היצרנית היא שאתם צריכים לשלם רק על מה שבאמת נחוץ לכם. החברה פונה לאנשים שמעדיפים חשיבה פונקציונאלית ושמצוידים בהגיון כלכלי. תחת המותג דאצ'יה תמצאו מגוון דגמים בעיצוב חכם ובאיכות גבוהה החוסכים לכם גם במחיר הקנייה, וגם בהוצאות השימוש ובדלק.

מנכ"ל דאצ'יה ישראל אומר כי "המפתח להצלחת המותג הוא הנוסחה הפשוטה שלנו: הגודל והאיכות במחיר מפתיע. הסיבה שאנחנו כל כך שונים היא כיוון שדאצ'יה מייצרת את כלי הרכב שלה עם היסודות הבסיסיים כסטנדרט, בלי תוספות לא הכרחיות אשר מובנות בתוך העלות, כך שהלקוח יכול לבחור את המכונית שמתאימה לו בדיוק לצרכים שלו".

במילים פשוטות: דאצ'יה מציעה רכבים איכותיים וחסכוניים במחירים אטרקטיביים. בין הדגמים שהיא מציעה למכירה בישראל תוכלו למצוא רכבים משפחתיים; רכבי מיניוואן (7 מקומות); רכבי שטח ופנאי ואפילו רכבי עבודה שימושיים.

הכירו את דגמי הרכבים תחת המותג דאצ'יה:
דאצ'יה דאסטר - רכב שטח ופנאי שמציע מנועי בנזין ודיזל חדשים, עתירי ביצועים, שקטים וחסכוניים, הן בגרסה הרגילה והן בגרסת ה-4X4 המצוידת במנוע DCI 110 - אחד ממנועי הדיזל המתקדמים בעולם. מנוע שמציע חוויית נהיגה מעולה, צריכת דלק נמוכה ורמת זיהום נמוכה עוד יותר.

במנועי הבנזין, מציע הדאסטר את מנוע ה-TCE 125 החדש. זהו מנוע שקט וחזק במיוחד. התאוצה האיתנה אך החלקה של הדאסטר ממחישה את הגמישות והזריזות, ומעניקה חוויית נהיגה דינמית שמשלבת צריכת דלק מבוקרת.
דגמי דאסטר החל מ 89,900 ₪

דאצ'יה לודג'י - המיניוואן מבית דאצ'יה שנותן מענה מושלם לצרכים של המשפחה החרדית הקלאסית. הוא מעניק את האפשרות ליהנות מ-5 או 7 מקומות ישיבה מקוריים ונוחים לגישה ומתא נוסעים נדיב ביותר. הלודג'י מציע מרחב פנימי גם בשורת המושבים השלישית; עיצוב פנימי אלגנטי; ציוד מודרני ושימושי כאחד ואזור מטען בעל נפח מהגדולים בקטגוריה.

הודות למנוע הדיזל של דאצ'יה ומנוע הבנזין TCE 115 המצויד בהזרקה ישירה ומגדש טורבו, מציע הלודגי' גם צריכת דלק חסכונית. עם נוחות מרבית, מרחב פנימי לכולם, ציוד שימושי, מנועים חסכוניים ואפילו אחריות ל-3 שנים או 100 אלף ק"מ. למעשה, הלודג'י מציע את הכל בגדול, למעט המחיר...
דגמי לודג'י החל מ 99,990 ₪

דאצ׳יה סנדרו Stepway – קרוס-אובר משפחתי המשלב את כל העולמות ומעניק חווית כביש-שטח לצד מנוע חסכוני. הסנדרו מציע גם ביצועים של רכב משפחתי שיושב גבוה על הכביש ומעניק לכם שליטה וראות טובה של הדרך וגם חיסכון. סנדרו STEPWAY מציע לכם סגנון של רכב פנאי, עם עלויות של מכונית סופר-מיני.
דגמי סנדרו סטפווי החל מ 69,990 ₪

דאצ'יה דוקר - רכב העבודה מבית דאצ'יה שנותן מענה חכם לכל הצרכים. גם צרכי העבודה וגם צרכי המשפחה. הדוקר מציע שני דגמי מנועים חסכוניים במיוחד, בעלי עלויות שימוש נמוכות וכל זאת מבלי להשתמש בטכנולוגיות יקרות ומורכבות. הדוקר משיג צריכת דלק הנמנית עם הטובות ביותר בקטגוריה. כשהוא משמש כאמצעי תחבורה מושלם לכולם. יש בו הכל מהכל.
דגמי דוקר החל מ 94,990 ₪
---
דאצי'ה היא הקנייה החכמה והנכונה עבור הציבור החרדי והעובדה שהיא כובשת את הכביש במדינות רבות וגם בישראל, מדברת בעד עצמה. חייגו עוד היום למוקד המכירות בטלפון 5755* לתיאום נסיעת מבחן, או הכנסו למרכזי התצוגה של החברה.



דאצ'יה רכב חרדים ישראל התאמה אישית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד