כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

צפו: "אם השמאל היה מנצח - הכל היה בסדר"

ביציאה מבית הנשיא התראיינו ח"כ יצחק כהן ויעקב מרגי ל'בחדרי חרדים', והשיבו למתקפה מכיוונו של יאיר לפיד על הדרישה הצפויה לתת לאריה דרעי את משרד הפנים • "העם בחר באריה דרעי כיו"ר תנועת ש"ס בכדי לקיים את כל המשימות שמועצת החכמים הטילה עליו - במיוחד בנושאים החברתיים" • צפו בוידאו

צפו: "אם השמאל היה מנצח - הכל היה בסדר"


לאחר שסיימו להמליץ בפני נשיא המדינה, רובי ריבלין, להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, העניקו חברי הכנסת יצחק כהן ויעקב מרגי ראיון משותף לבחדרי חרדים.

כהן נשאל על הפרסומים בדבר ההתארגנות כנגד מינויו של יו"ר ש"ס, אריה דרעי, לתפקיד שר הפנים - עקב הרשעתו בפלילים בעבר.

"המלצנו בפני הנשיא על בנימין נתניהו לראשות הממשלה, וכל אותם מקטרגים נאמר להם 'רבותי אנחנו חיים בשלטון דמוקרטי שהעם שולח את נבחריו והם קובעים חוקים' ומי שבחר בנבחרים הוא העם וזה רצון העם. העם בחר באריה דרעי כיו"ר תנועת שס עם 7 חברי כנסת בכדי לקיים את כל המשימות שמועצת החכמים הטילה עליו - במיוחד בנושאים החברתיים".



מרגי נשאל האם לא עדיף להימנע מליטול את תיק הפנים עבור דרעי, והשיב: "עוד לא התחיל מו"מ, עוד לא הוגשו שום דרישות ועדיין לא עסוקים בתיקים, וכל האנשים האלו מקרקרים מסביב הנושא הזה. הייתי רוצה לשאול אותם, אם זה היה מועמד אחר לתיק הפנים, האם היו מנהלים קמפיין אגרסיבי?"

כהן הוסיף וציין: "אם המטלה להרכבת הממשלה הייתה על השמאל השאלות האלו לא היו נשאלות".
מרגי כהן נשיא המלצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד