כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

ביג שופ: חוויה גדולה - מחירים קטנים

מנכ"ל ביג שופ בראיון מסביר את הרעיון של הרשת, את יתרונותיה ומגלה האם הצרכנים כבר הבינו את המשמעות • אינפורמטיבי

ביג שופ: חוויה גדולה - מחירים קטנים


שוב אתם מוצאים את עצמכם עורכים רשימות קניות אינסופיות, מנסים לחשב את המסלול וכמה זמן תצטרכו להקדיש הפעם למסע הקניות. זו בדיוק המחשבה שעלתה במוחו של מנכ"ל ביג שופ, שהחליט להביא לציבור הצרכנים את הבשורה שהיה רוצה לשמוע בעצמו. הלכנו לשמוע ממנו כמה מילים על צרכנות ברמה גבוה ובמחירים נמוכים.

מה הרעיון שעומד מאחורי ביג שופ?

למעשה, אין יותר מתאים מערב פסח כדי לספר על הרעיון של ביג שופ. ערב פסח בעיצומו, זה הזמן להוריד לחץ, ולא להעמיס. הרעיון של ביג שופ הוא להביא לכם את כל מה שאתם צריכים – תחת קורת גג אחת. במקום להתרוצץ בין חנות לחנות, לבזבז זמן יקר על נסיעות והליכה, מסיימים את כל הקניות, ממש הכל – במקום אחד. בביג שופ. לנגד עיניי ראיתי את רשת וולמארט (WALLMART) האמריקאית – והחלטתי שגם לישראלים מגיעה חווית קנייה בכזו רמה. זה בדיוק המקום שהייתי רוצה ללכת לקנות בו, בלי להצטרך לטוס לחו"ל.

מה היתרון של ביג שופ על פני מקומות אחרים?

היתרון הגדול של ביג שופ נעוץ במגוון הרחב של המחלקות. לצד מחלקות ההלבשה לכל המשפחה, ניתן למצוא גם את כל מה שמעבר כמו: מחלקת הנעלה לכל המשפחה, מחלקת הלבשה אישית, מחלקת טואלטיקה, קוסמטיקה ואיפור, וגם מחלקת טקסטיל וריהוט לבית, מוצרי חשמל, מטענים במחיר עלות, כל אלה הופכים את ביג שופ ל- One-Stop-Shop, חנות אחת שיש בה הכל, ממש כמו במרכזי הקניות המפורסמים של לונדון או ניו-יורק.

האם הצרכנים מבינים את המשמעות של ביג שופ?

לשמחתי הרבה, תושבי ירושלים, אשדוד וחיפה כבר נהנים מחוויית הקניה המרוכזת והחסכונית במתחמי ענק, ואני שומע את הדרישה שהולכת וגוברת מצד הצרכנים לפתוח סניפים במקומות נוספים. ניגשים אלי אנשים שמספרים שהגיעו ממקומות רחוקים, כי הנסיעה הזו שווה להם, מאחר והם מסיימים במקום אחד את כל הקניות שלהם בצורה מרוכזת. אין ספק שהצרכנים מבינים שקרה להם פה משהו טוב, והם בהחלט יודעים גם להודות. אנחנו נהנים לראות את המבטים המרוצים על פני הלקוחות שנכנסים ומגלים שיצליחו לסיים פה את הקניה ולנסוע הביתה, מבלי להצטרף לכתת רגליים במקומות נוספים.

אז היכן ממוקמים סניפי ביג שופ?

סניף הדגל שלנו הוא בתלפיות -ירושלים, משתרע על פני 3000 מ"ר, מרווח, נקי, מזמין ביותר. יש לנו סניף בחיפה שמשתרע על פני 4000 מ"ר, וכמובן שמכל רחבי הצפון מגיעים אלינו אנשים לחוויית הקניה. ואילו סניף אשדוד - כיום הגדול מכולם- 4500 מ"ר של כל מה שהמשפחה צריכה, כמובן עם כל תנאי השירות והפאר של ביג שופ, הסניפים בחיפה ובאשדוד כוללים מחלקת תינוקות מדהימה שכוללת עגלות, לולים,ביגוד ועוד.

אם עד היום היתה לכם התלבטות – ביג שופ פותר לכם אותה בקלות ובמהירות. לא מוותרים – חוסכים! גם זמן וגם כסף. באים ליהנות מחוויית קנייה שכוללת את כל צרכי הבית והמשפחה, במחירים קטנים ומצחיקים. ערב פסח – זה בדיוק הזמן שלכם לגשת ל"ביג שופ"

במקום משחקיה לילדים, ובית קפה בתוך מתחם הקניות.





ביג שופ חג קניות זול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד