י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

האב בכה על ארונות ילדיו: "איבדתי הכל"

החלה הלווית שבעת ילדי משפחת ששון ז"ל, שנשרפו למוות בשכונת פלטבוש בברוקלין • המסע יצא מבית הלוויות שומרי הדת בבורו פארק, משם יוטסו הגופות לישראל • ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלזיו משתתף בהלוויה • האב גבריאל ששון, הספיד את ילדיו בדמעות: "איבדתי הכל - הייתם נשמות גבוהות כיפרתם במותכם על כל עם ישראל"

צילום: קבוצת newsline
צילום: קבוצת newsline


אלפים משתתפים היום (א'), בהלווית שבעת בני משפחת ששון ז"ל שנספו בשכונת פלטבוש בניו-יורק.

הלווית ילדי משפחת ששון, אליען, רבקה, דוד, יהושע, משה, שרה ויעקב ז"ל יצאה בשעה 3 אחרי הצהריים שעון ארה"ב, מבית הלוויות "שומרי הדת" בבורו פארק.

ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלזיו משתתף בהלוויה.

האב גבריאל ששון, הספיד את ילדיו בדמעות: "איבדתי הכל. היו לכם פני מלאכים. הייתם נשמות גבוהות. כיפרתם במותכם על כל עם ישראל".

מנהל ארגון "מתעסקים" ינקי מאיירס, המטפל במקרה הטראגי מספר ל'בחדרי חרדים': "אנחנו חברי הארגון ועסקנים בכירים הפעלנו שתדלנות כדי לאפשר את שחרורם המהיר של הגופות, מהמכון הפתולוגי כדי שאפשר יהיה להעלות אותם על הטיסה עוד הערב.

"קיבלתי את ההודעה הראשונה, על האירוע זמן קצר לאחר התרחשותו. הגעתי למקום ואז התברר לי גודל הטרגדיה, גייסתי מיד עוד כמה חברים, והתחלנו להתפזר בין בתי החולים לשם הובלו גופות הילדים, רצינו להגיע כמה שיותר מהר למקום כדי למנוע בזיון המת. היינו צריכים לאתר בתוך כל המהומה היכן פוזרו הילדים, התברר כי שתי גופות הובלו לבית חולים, מסויים והיתר פוזרו בין בתי החולים וגופה אחת נשארה בבית,

"היינו צריכים גם להגיע לבתי החולים שאליהן הגיעה האם והבת שנמצאות עדיין במצב קשה, ובנוסף לנסות לאתר את האבא".

"במוצאי שבת", ממשיך מאיירס ומספר, "הוצאנו את הגופות לבית הלוויות "שומרי הדת" בשכונת בורו פארק והבוקר העברנו את הגופות למכון הפתולוגי כדי שנוכל לקבל אישור להביא את הגופות לקבורה, בינתיים הפעלנו מכבש של לחצים על כל מי שיכול לעזור כדי שנוכל לשחרר את הגופות בזמן ולהעלות אותם לטיסה".

לפי התוכנית, הגופות יוטסו לישראל וייקברו בהר המנוחות בירושלים. אריה פרנקל דובר חברת אל על אמר כי גופות הילדים אמורים להגיע בטיסת 008 של אל על משדה התעופה קנדי בניו יורק, המטוס ינחת בארץ בשתים עשרה בצהריים. מחר.

משטרת ניו יורק פנתה היום לכל המשתתפים בלוויה להגיע ללוויה בתחבורה ציבורית כדי למנוע פקקי תנועה וסגירת רחובות.

מכבי האש של אזור פלטבוש, העמיד היום דוכנים בצמתי הרחובות הסמוכים למקום האירוע, בשכונה וכבאים חילקו חינם סוללות עבור מכשירי "גלאי האש" בכל הבתים שלא החליפו עדיין את הסוללות.


ארונות הילדים והספדו של האב. צילום: קבוצת newsline










גופות שריפה אמא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד