ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

יש לו מנדט: כחלון וליברמן המליצו לנשיא על נתניהו

נשיא המדינה פרס בפני יו"ר 'כולנו' את מפת התומכים בנתניהו והרצוג, ושאל: יש לך כוח להכריע - על מי תמליץ להרכבת הממשלה? • כחלון הכריז על תמיכתו בנתניהו, אליה הצטרף בהמשך היום גם איווט ליברמן ו'ישראל ביתנו'

נתניהו וכחלון, פלאש90
נתניהו וכחלון, פלאש90 צילום: פלאש 90


יו"ר 'כולנו' משה כחלון הגיע הבוקר (ב') למשכן הנשיא בירושלים שם נפגש עם נשיא המדינה רובי ריבלין והמליץ בפניו על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה.

בפתח הפגישה אמר ריבלין לנציגי 'כולנו': "אני מברך אתכם על הצלחתכם ומקווה שתוכלו להביא לקירוב לבבות בחברה הישראלית".

ריבלין שאל על מי ימליצו נציגי כולנו, והוסיף - "עד היום 51 ח"כים ביקשו לתמוך בנתניהו, 24 עד רגע זה ביקשו לתמוך בהרצוג, השניים היחידים שהעמידו את מועמדותם. אני מוכרח לומר ש-24 חברי כנסת ביקשו לא להמליץ על אף אחד משני המועמדים - שאלתי בכל זאת מה המלצתכם, לא מי ירכיב את הממשלה אלא על מי תוטל המשימה והם לא שינו הודעתם".

ריבלין פנה לכחלון ואמר - "אנחנו מחכים כולנו למוצא פיכם, אתם מייצגים 10 חברי כנסת ואתם יכולים להכריע", כחלון השיב לנשיא ואמר כי הוא ממליץ על נתניהו.

כחלון: "כפי שאתה יודע אנחנו הקמנו את התנועה הזאת כתנועה חברתית. במהלך כל הקמפיין אמרו לנו אתם לא מבינים שמאל ימין, אמרנו חברה האדם הוא במרכז. יכול לגור בתל אביב ראש פינה בכפר בגליל או בפזורה בנגב. אנחנו מדברים על האדם במרכז ולכן אני מאוד מתחבר לדברים שלך על איחוד העם.

"אני חשוב שעברנו מערכת בחירות מאוד ייצרית בצורה שאני לא זוכר בותק ובפוליטיקה. לא זוכר תקופה כזאת הרבה שנים ואני שמח שלקחת את איחוד העם כמטרה נעלה. אנחנו מקבלים את הכרעת העם. העם הכריע שנתניהו ירכיב ממשלה ואני ממליץ על נתניהו".

ריבלין סיים ואמר: "שיקול הדעת שלי מיצה את עצמו - כרגע 61 חברי כנסת המליצו על נתניהו".

מאוחר יותר, הגיע יו"ר סיעת ישראל ביתנו, איווט ליברמן, לבית הנשיא - שם הצטרף להמלצה על נתניהו.

"אני חייב לציין שגם בבחירות הבאות בעוד 4 שנים או מתי שיהיו שתשאלו אותי מראש מעולם לא נגיד אלא רק בבית הנשיא. אצלנו זה מסורת כך היה ב-2006 וב-2009. מעולם לא מודיעים תוך כדי מערכת בחירות אלא רק אצל הנשיא. מעולם לא עשינו אחרת וגם הפעם אני שמח שאנחנו דבקים באותה מסורת", סיכם ליברמן.

כזכור, לצד כולנו וישראל ביתנו, גם הליכוד, הבית היהודי, ש"ס ויהדות התורה תומכים בנתניהו.

כחלון אצל הנשיא היוםצילום: כחלון אצל הנשיא היום
כחלון אצל הנשיא היום

נתניהו כחלון הרכבה ריבלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד