י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הראשל"צ: "עיקר הלימוד הוא בבין הזמנים"

הגר"י יוסף לתלמידי 'חיי תורה': "עיקר הלימוד כשהבחור לא נמצא במסגרת, גדולי ישראל גדלו מהתמדתם בבין הזמנים"

הראשל"צ: "עיקר הלימוד הוא בבין הזמנים"


עם סיום זמן חורף בהיכל הישיבה לצעירים חיי תורה בפסגת זאב בירושלים, זכו בני הישיבה לביקור רב רושם של גדולי התורה, הגאון רבי משה צדקה והרשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף. גדולי התורה נשאו דברי חיזוק בפני הבחורים עם יציאתם לבין הזמנים.

בתחילה פתח הגר"י יוסף בשיעור הלכתי בענייני הפסח, ולאחמ"כ האריך בהרחבה בשיטת הלימוד הישיבתית המסורה לנו מדור דור. בדבריו חיזק הגר"י את הבחורים להקדיש את ימי הבין הזמנים ללימוד תורה ולנצל את זמנם.

"מבין הזמנים יצאו גדולי ישראל, כאן נמדד האדם מהו באמת והאם לומד בגלל המשגיח או שזה כל רצונו", הגר"י האריך בעובדות מאביו מרן זיע"א אשר גם בימי בין הזמנים היה יושב ועמל בתורה ולא התעניין כלל מהנעשה ברחוב.

בסיום דבריו שוחח הרשל"צ עם בני הישיבה בסוגיות בהן הם עוסקים והתרשם מידיעתם המקיפה כשהוא מברכם שימשיכו בהתמדתם ויזכו ויהיה שמם כשם הגדולים.

הגר"מ צדקה הרבה לשבח את בני הישיבה על התמדתם בתורה והזהיר את בני התורה עם יציאתם לבין הזמנים להישמר מפני פגעי הזמן, המרחיקים ממידות טובות ומלימוד התורה, הגר"מ ציין את חשיבות הלימוד גם בימי בין הזמנים שלא נמצאים במסגרת הישיבה ואמר "אנו חייבים להרבות בלימוד התורה, היא מגנת ומצילה אותנו מכל צרה". הגר"מ בירך את ראש הישיבה הרה"ג אייל עזרן ורבני הישיבה שימשיכו במלאכת הקודש ובהרבצת התורה בתלמידים.
ראשון לציון לימוד תורה בין הזמנים ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד