כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

"הרבצת התורה לעם שבשדות הייתה נחת רוח למרן"

הגר"א עמרמי, מרבני שכונת הר חומה, נפגש עם יו"ר ש"ס ושיתף אותו בהכנות לפתיחת הישיבה לצעירים 'אמרי שפר'

הגר"א עמרמי עם דרעי במפגש (באדיבות המצלם)
הגר"א עמרמי עם דרעי במפגש (באדיבות המצלם)


הגר"א עמרמי, מרבני שכונת 'הר חומה' וראש מוסדות 'כאיל תערוג', נפגש בשבוע האחרון עם יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי וסגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן.

במהלך פגישתם סיפר הגר"א עמרמי על הסייעתא דשמייא לה זוכים בימים אלו בהם עמלים על התפתחות והרחבת המוסדות באמצעות פתיחת הישיבה לצעירים 'אמרי שפר' הזוכה לביקוש רב בקרב משפחות בני התורה וציבור האברכים. ישיבה אשר תמוקם בשורה הראשונה של עולם הישיבות.

בישיבה החדשה שהוקמה בברכתם ובעידודם של גדולי ישראל - יושם דגש מיוחד על לימוד העיון ופיתוח הצד העיוני ביחס אישי לכל אחד ואחד, תוך החדרת שמחת התורה ואהבתה בדרך עליה חונכו בעולם הישיבות הספרדי. לאחר מכן, סקר הגר"א עמרמי את כל פעילות הקודש במוסדות 'כאיל תערוג'.

אריה דרעי, יו"ר תנועת ש"ס, בירך את הגר"א עמרמי על חיזוק הרבים והרבצת התורה עליה עמל ויגע מידי יום ביומו בכל רחבי הארץ. "שמם של המוסדות החשובים שלכם יצא למרחקים והפצת התורה וחיזוק הרבים הינם לתהילה ולתפארת. בטוחני כי פעילות זו גורמת לנחת רוח להגר"ע יוסף זצוק"ל בגנזי מרומים. פתיחת מוסדות והרבצת תורה לעם שבשדות לצד מסירת שיעורים לאברכים בני תורה, הייתה השאיפה התמידית של מרן", הוסיף דרעי.

הגר"א עמרמי הודה לדרעי על עשייתו הרבה למען ציבור בני התורה והשכבות החלשות ואיחל כי ימשיך לייצג נאמנה את ציבור שולחיו.
עמרמי הר חומה אריה דרעי הרב עובדיה צביקה כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד