י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אלי ישי לפעילים: סבלנות, נשלם את כל החובות

במכתב לפעילים מתנצל אלי ישי על החובות של מפלגתו ואומר - "התוצאה השאירה אותנו עם חוב גדול. נעדכן אתכם בהתפתחויות"

אלי ישי, פלאש90
אלי ישי, פלאש90


כמעט שבוע לאחר הבחירות בהן הפסידה 'יחד' בראשות אלי ישי ולא עברה את אחוז החסימה, כותב הערב (ב') אלי ישי מכתב אל מנהלי האזורים, ראשי המטות ופעילי השטח בו הוא מתייחס לתוצאות, להתנכלויות ול-48 השעות שיצרו סחף לכיוונו של נתניהו ובכך נפגעה 'יחד'.

במכתב מפרט ישי על החובות שאליהן נקלעה המפלגה, וכותב כי הוא מקווה להחזיר לפעילים בהמשך.

אלי ישי: "אני מכיר את התחושה, לאחר עבודה כה מאומצת וקשה, לילות ללא שינה, הקמת מטות וניהולם, עבודה סביב השעון בפעולות שכנוע, בתליית שלטים, בהמרצת בוחרים אל הקלפיות, ואז לגלות שגנבו לנו את הבחירות.

"אמרתי - ואעמוד בהתחייבותי בע"ה. כבר מהיום אפעל מחוץ לכנסת למען השכבות החלשות, למען צעירי הצאן, נקים מערך של פניות הציבור כך שנגיע לבחירות לעיריות חזקים ומאוחדים יותר".

אלי ישי מתייחס לנושא הכלכלי: "ההשתתפות שלנו בבחירות הייתה מתוך הערכה בדוקה ומפוכחת ש׳יחד׳ תיכנס לכנסת. בשם הערכה זו לקחנו על עצמנו הלוואות כולל ערבויות אישיות בכדי לאפשר למערכת כולה לפעול. ההנחה הייתה שנכסה את ההוצאות מתקציבים אשר יגיעו למפלגה לאחר הבחירות. לצערנו ב-48 שעות האחרונות לבחירות ארעה תפנית שאפילו גדולי המומחים לא צפו, כולל מעשי תרמית חמורים שפגעו בנו קשות.

"התוצאה השאירה אותנו עם חוב גדול מאוד אשר מקשה עלינו לעת עתה לשלם מיידית את המשכורות. אנו ממשיכים לפעול בכל הכוח לכסות את הגרעון על מנת שנוכל לעמוד בהתחייבות כלפיכם. אנו מתנצלים על העיכוב ועושים כל אשר לאל ידינו לעמוד בהתחייבות. כמובן שנעדכן אתכם בהתפתחויות".

אלי ישי ממשיך לעודד את הפעילים, והוא מתחייב להם כי הוא שומר על קשר, וכי דרכה של המפלגה כתנועה חברתית תמשיך ותתקיים.
אלי ישי חוב פעילים כסף גירעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 110 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד