כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

המטה ללוחמה בטרור מפרסם אזהרת מסע

27 מדינות מתוך 193 נמצאות תחת אזהרה, ואליהן מתווספות 6 מדינות שאסור על פי הוק לנסוע אליהן - ועוד 8 חבלי ארץ מסוכנים

בית חב"ד בבנגקוק
בית חב"ד בבנגקוק


שבועיים לפני ליל הסדר: על רקע רצף הפיגועים של האסלאם הקיצוני בתקופה האחרונה באירופה, קנדה ואוסטרליה, בישראל עולה חשש לפיגועים נוספים נגד יעדים מערביים בהם גם יעדים ישראלים ויהודיים. בעקבות כך מפרסם המטה ללוחמה בטרור אזהרת מסע לישראלים לקראת חג הפסח.

פרסום סטטוס של אזהרות המסע, מוגש כשירות לציבור בפתח עונת תיירות האביב והקיץ של ישראלים בחו״ל, כאשר חשוב לציין שאין מדובר בפרסום של אזהרות חדשות, אלא בשיקוף תמונת המצב הנוכחית.

מבין 193 המדינות, כיום ישנן 27 אזהרות מסע למדינות, אליהן יש להוסיף איסור נסיעה ל-6 מדינות על פי החוק וכן 8 אזהרות מסע לחבלי ארץ מסוימים (סה"כ 41 אזהרות מסע).

חל איסור נסיעת ישראלים למדינות אויב: סוריה, עיראק (בכלל זה כורדיסטן), איראן, לבנון, תימן וערב הסעודית על פי החוק למניעת הסתננות. כמו־כן מזהיר המטה ללוחמה בטרור מהגעה למדינות הסמוכות הגובלות עם מדינות האויב ולאזורי לחימה (בדגש על לוב) - לאור חשש מאיום החטיפה.

מרכול היפר כשר, צילום פלאש 90צילום: מרכול היפר כשר, צילום פלאש 90
מרכול היפר כשר, צילום פלאש 90

זה פסח, ועדיף שאל תחזרו למצרים
תיקוף אזהרת המסע החמורה לחצי האי סיני - נוכח המציאות הביטחונית בזירה ופעילות הטרור בדגש על ארגון "מחוז סיני" של דאעש, המטה ללוחמה בטרור קורא לישראלים להישמע להמלצות להימנע מביקור.

קמפיין הטרור העולמי של איראן ו"חזבאללה" ממשיך להוות איום מתמשך על יעדים ישראלים ויהודיים ברחבי העולם בדגש על יעדי תיירות ישראלים וסמלים יהודיים, הכוללים רבנים, ראשי קהילות ובתי חב"ד.
אזהרות מסע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד