כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מטוס ועליו 150 בני אדם התרסק; אין ניצולים

אסון: המטוס התרסק מעל האלפים הצרפתיים בדרכו מברצלונה לגרמניה • ככה"נ אף אחד מהנוסעים לא שרד

דגם המטוס שהתרסק, מחברת germanwings
דגם המטוס שהתרסק, מחברת germanwings


ההתרסקות בדרום צרפת: מטוס התרסק באלפים הצרפתים ועל סיפונו 150 בני אדם. בתקשורת הצרפתית מדווחים כי המטוס הספיק לשדר אותות מצוקה לפני שאבד איתם הקשר. ככל הנראה, אין ניצולים מההתרסקות הקשה, ואף אחד מהנוסעים לא שרד.

שר התחבורה הצרפתי אמר כי "אין ניצולים מהתרסקות המטוס". על המטוס היו 144 נוסעים ו-6 אנשי צוות.

מטוס מסוג אייר בוס A320 המריא מברצלונה לדיסלדורף שבגרמניה וכשהיה מעל דרום צרפת בשעה 9:39 שעון מקומי אבד איתו הקשר, באזור האלפים הצרפתים, והוא התרסק. המטוס שייך לחברת התעופה הגרמנית ג'רמן ווינגס. מנהל התעופה הצרפתי אישר את דבר ההתרסקות.

שני מסוקים משטרתיים שהוקפצו לאזור ההתרסקות של מטוס השייך לחברת ג'רמנווינגס הגרמנית איתרו את שרידי המטוס בין העיר דיניה-לה-באן לברסלונט, שבאלפים בדרום צרפת. ‏צוותי החירום במסוק שחג מעל אתר ההתרסקות מדווחים על עשן מתמר, שברי מטוס וגופות מוטלות לצד המטוס.

נשיא צרפת פרנסואה הולנד שוחח עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל ואמר כי "זו טרגדיה על אדמתנו. ככל הנראה רוב הקורבנות היו גרמנים", כך מדווח בסקיי ניוז.

ראש ממשלת צרפת, מנואל ואלס, התייחס להתרסקות המטוס - "אנחנו לא יודעים את נסיבות ההתרסקות", אמר ואלס והוסיף: "אנו חוששים כי הנוסעים ואנשי הצוות נספו בהתרסקות".

חברת איירבוס וחברת ג'רמנווינגס אמרו שהם מודעים לדיווחים שככל הנראה אין ניצולים, אך עדיין אינם יכולים לאשר אותם.

משרד החוץ הישראלי עוקב אחר האירוע. לבנתיים לא ידוע על מעורבות ישראלית.

שר התחבורה הצרפתי אישר את הדיווחים ואמר כי "אין ניצולים מהתרסקות המטוס". על המטוס היו 142 נוסעים ו-6 אנשי צוות. על פי דיווח בסוכנות הידיעות הצרפתית נמצאו שברים של המטוס במקום ההתרסקות.
מטוס נוסעים דיסלדורף התרסקות אסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד