י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אש בהר נוף: בקבוק תבערה על עצרת תמיכה בישי • צפו

בקבוק תבערה הושלך בתום עצרת התמיכה באלי ישי • הצהיר:"גנבו לנו את הבחירות - אבל לא נעצור את המהפכה" • צפו

צילום: חדשות 24
צילום: חדשות 24


בסיום עצרת תמיכה באלי ישי, סמוך לביתו בשכונת הר נוף, הושלך מחלון אחד הבתים בקבוק תבערה שהתנפץ והתלקח על הכביש. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים.

במשטרת ירושלים רואים בחומרה את האירוע ויפעלו לאיתור ומעצר חשודים לשם הבאתם לדין.

הערב (ג'), ערכה מפלגת יחד עצרת תמיכה באלי ישי. "אני מודיע שאת המהפכה הזאת לא נעצור", אמר, "אני כל כך מתחזק ומתעודד ממכם, האמונה שלכם בדרך שלנו מחזקת ומעודדת מאד. ידענו שזה יקרה, תיארנו לעצמנו והתכוננו לכל מיני תרגילים של פסילת קולות, הלכנו בדרך האמת, אולם לא פגענו באחרים לא באלימות פיזית ולא באלימות מילולית.

"אבל אנחנו את האמת נגיד, עשו כאן גניבת בחירות, הדמוקרטיה כאן נעלמה. הם רדפו ופגעו במרן ראש הישיבה, רדפו ופגעו בכל רבני המפלגה ותומכיה, כל מצביע ומצביע נפגע, אנחנו נמשיך ונבנה את התנועה בכל הכח , אנשים קרועים ועצובים. גנבו לנו את הבחירות והכאב ענק כי לא הפסדנו בדמוקרטיה אלה בגניבה. הקמנו תנועה להרבות אהבת חינם בעם ישראל למרות כל ההפרעות.
למעלה מ 30 שנה אני פועל במערכות בחירות, אבל האהבה הענקית שהיתה בבחירות האלו לא ראיתי מימי. רק בשביל לראות את השמחה והאחדות הזו היה שווה להקים את התנועה הקדושה הזו.
כמה המנדטים האלו חסרים לעולם התורה, לשכבות החלשות. מי יתן את הדין על גזילה של המנדטים האלו?", אמר ישי.

דוברות מפלגת יחד הגיבה: "אנו רואים בחומרה את זריקת בקבוקי התבערה, בסמוך לביתו בשכונת הר נוף בירושלים. מדובר בעבריינים שפלים שמסתבר שאינם בוחלים בשום אמצעי. במשך חודשים ארוכים יו"ר המפלגה ישי ופעילי המפלגה מותקפים, מושמצים ומאויימים, ובמקרים מסויימים אף פגעו ברכוש של פעילי המפלגה. ביום הבחירות הוגדשה הסאה כאשר אותם עבריינים פגעו בטוהר הבחירות והצליחו להביא לפסילת אלפי קולות שמנעו בחירות דמוקרטיות וגרמו לאי כניסתה של המפלגה לכנסת. לתומנו חשבנו כי זהו הקו האדום בפעילות עבריינית, אך למרבה הצער הערב הוברר כי הם אינם בוחלים בשום אמצעי, וכי אין להם מניעה גם לגרום לשפיכות דמים ואף גרוע מכך.
מפלגת יחד דורשת מרשויות אכיפת החוק לעצור את אותם מיידי בקבובקי תבערה ולהעמידם לדין".



בקבוק התבערה. צילום: אהרון גולדשטיין


צילום: אהרן גולדשטיין - חדשות 24







>




















אלי ישי בקבוק תבערה תמיכה מנדטים שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד