כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

העבודות בכביש הגישה החדש למיצד יורחבו

ההחלטה התקבלה בסיור מקצועי בהשתתפות נציגי השלטון המקומי, ראשי היישוב מיצד וראשי החברות הבונות את פרויקט רמות מיצד • עם פתיחת הכביש תארך הדרך לירושלים כ-20 דקות בלבד

העבודות בכביש הגישה החדש למיצד יורחבו





המרחק מירושלים ליישוב מיצד עומד להתקצר ובתוך כ-20 דקות ניתן יהיה להגיע מירושלים למיצד, כך עולה בתום סיור שנערך השבוע בין גורמי השלטון המקומי ונציגי היישוב מיצד.

בסיור שנערך השבוע השתתפו ראש מועצת גוש עציון מר דוידי פרל, מזכ"ל חברת אמנה מר זאב (זמביש) חבר, מזכיר היישוב מיצד אלחנן פרומר, הבעלים של חברת אריאל יזמות מר טוביה לבקוביץ והמנכ"ל החברה מר זאביק יעקובוביץ.

את הסיור פתחו המשתתפים על גבי ג'יפים שנסעו על כביש הגישה החדש שנסלל לישוב. המשתתפים סקרו את השטח ובחנו את תוואי הכביש. במהלך הסיור נערך אומדן עלויות ובחנו את הפעולות הנדרשות להינקט על מנת לשפר את כביש הגישה.

במהלך הסיור עברו משתתפי הסיור בסמוך לאתר הבניה שבו נבנה פרויקט רמות מיצד והתרשמו מתנופת הבניה וקצב הבניה המהיר, והתעדכנו מפי ראשי החברה על ההיענות הגבוהה לרכישת דירות בפרויקט.

בסיום הסיור הממונע התקיימה ישיבת עבודה בנוכחות המשתתפים. הישיבה נערכה במשרדי מזכירות היישוב מיצד ובמהלכה נערכה חלוקת עבודה על מנת לקדם את פיתוח כביש הגישה החדש ולקיים שיתוף פעולה מקסימלי של כל הנוכחים. בסיומה של הפגישה הוסקו מסקנות ברורות וסוכם כי העבודה על הציר תתרחב כבר בשבועות הקרובים.

היישוב מיצד מרוחק כיום מרחק של כחצי שעה מירושלים. כביש הגישה החדש יקצר את הדרך ליישוב בכ10 דקות שלמות, ובכך תארך הנסיעה לירושלים כ-20 דקות בלבד, כמו גם הנסיעה לביתר ולאפרת שיתקצרו משמעותית. הדרך החדשה תיתן מענה לעשרות התושבים ולכל התושבים שעתידים להתאכלס בפרויקט רמות מיצד.









מיצד כביש יישוב גישה רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד