י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רבני אירופה מציעים: 62.000 יורו למפתחי אפליקציה

נשיא 'ועידת רבני אירופה', הרב פנחס גולדשמידט קורא לרבני אירופה לעודד את צעירי הקהילות להגיש מועמדות

רבני אירופה מציעים: 62.000 יורו למפתחי אפליקציה


יוזמה אירופאית ייחודית בחסות 'ועידת רבני אירופה' ומתנאל זו השנה השלישית; הרבנים יעניקו עשרות אלפי יורו כמלגה שנתית לצעירים באירופה שפיתחו אתרים או אפליקציות המשרתות את הרעיון של 'תיקון העולם'. הפרס הראשון שיוענק כמלגה שנתית הנו בסך; 26 אלף יורו. הפרסים; השני והשלישי הנם בסך; 18 אלף יורו, לכל יוצר שייבחר. בשנתיים האחרונות הוענקו המלגות לזוכים שנבחרו בטקסים מרשימים שהתקיימו בלוקסנבורג ובאיטליה.

נשיא 'ועידת רבני אירופה' ורבה של מוסקבה, הרב פנחס גולדשמידט השותף ליוזמה, אמר כי "השינויים בהתפתחות הכלכלית בעידן האינטרנט הפכו את העולם כולו לכפר גלובלי קטן ואת היוצרים והיזמים לטייקוני עולם בפוטנציאל. הגיע הזמן ליצור במה לדו שיח בין הדור הצעיר של יזמי האינטרנט שהם חוד החנית של ההתפתחות הכלכלית הגלובלית בעולם, עם נושאי המטען הרוחני של אלפי שנים של מסורת ישראל - בתקופה זו של מולטימדיה חשוב יותר מתמיד שטכנולוגיה חדשה ומתקדמת שיכולה לשמש לטוב או לרע תאמץ ערכים של תיקון עולם . זוהי התחלה של מה שאנו מקווים שיהיה דו שיח חיובי ומתמשך עם עולם המדיה הדיגיטאלי המתפתח ועולם הרוח של היהדות".

הרב גולדשמידט קרא לרבני כ-700 הקהילות המאוגדות ב'ועידת רבני אירופה' להודיע בקהילותיהם על הפרסים וכן לעודד באופן אישי צעירים וצעירות בעיר בה הם מתגוררים העוסקים באינטרנט להגיש את מועמדותם.

את האפליקציה הטובה ביותר יבחרו צוות השופטים; מר אנטון נוסיק מרוסיה מהאנשים המוכרים ביותר בעולם האינטרנט ומר יוסי ורדי מישראל שהינו אחד מאבות תעשיית ההיי טק והאינטרנט בארץ.

כל הפרטים באתר מיוחד שכתובתו; www.cerprize.org
אפליקציה אינטרנט רבנים פרס אירופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד