כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

אור ירוק פנתה למנכ"ל נתיבי ישראל: מדוע התיקון בכביש 31 מתעכב?

עמותת "אור ירוק": "משרד התחבורה חייב לשפר את התשתית בכביש, על ידי בניית גדר הפרדה בין הנתיבים והסדרת הכניסות והיציאות לישובים הסמוכים לכביש"

אור ירוק פנתה למנכ"ל נתיבי ישראל: מדוע התיקון בכביש 31 מתעכב?



לאחרונה, שלח מנהל תחום הטכנולוגיה בעמותת אור ירוק אילן גורדסקי מכתב למנכ"ל נתיבי ישראל בו הוא מבקש להביא בפניו כי למרות שתיקון קטע כביש 31 בין נבטים למולדה אמור היה להסתיים בחוש נובמבר 2014, עדיין לא נראה הסיום באופק.

במכתבו מציין גרודסקי, כי יחד עם המהנדס גיורא שילוני, ערכו השניים סיור מפגעים בכביש זה בחודש פברואר בו מצאו בין היתר את השלט בו הובטח כי קטע תיקון קטע כביש זה אמור היה להסתיים כבר לפני ארבעה חודשים.

גרודסקי מבקש את התייחסות מנכ"ל נתיבי ישראל לכך וכותב כי :בשם משתמשי הדרך, הננו מבקשים למחות על העיכוב ועל פוטנציאל ההיפגעות הנשקף לציבור".

כביש 31, הוא כביש עליו התריעה עמותת אור ירוק רבות בשנים האחרונות. מדובר על כביש אדום, בעל מסלול אחד לכל כיוון, ללא מפרדה קשיחה במרכזו. הכביש ברובו חשוך בלילה, והכניסות והיציאות מהישובים הסמוכים אליו, לא מוסדרות בצורה בטוחה. לפי נתוני עמותת "אור ירוק", בכביש 31 נהרגים מדי שנה בממוצע כתשעה בני אדם וכ- 200 בני אדם נפצעים.

לפני כחודש וחצי ארעה בכביש 31 תאונה קטלנית בצומת להבים בה נהרגו שמונה נשים וכמה עשרות נפצעו בעקבות התנגשות משאית שנשאה טרקטורים באוטובוס מלא בנוסעות.

עמותת אור ירוק: "כביש 31 הוא כביש אדום ומסוכן. הכביש הוא בעל נתיב אחד לכל כיוון ללא הפרדה קשיחה שתמנע תאונות חזיתיות, בנוסף, שולי הכביש צרים, הכניסות והיציאות מסוכנות ואינן מוסדרות דבר שמסכן מאוד את הנוסעים בו. לא תמיד רק הנהג אשם בתאונות הדרכים, גם למדינה יש אחריות. משרד התחבורה חייב לשפר את התשתית בכביש, על ידי בניית גדר הפרדה בין הנתיבים והסדרת הכניסות והיציאות לישובים הסמוכים לכביש".
אור ירוק תאונות כביש רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד