כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

חיפה: אישה חרדית נשדדה סמוך ל'בית יעקב'

חרדית בשנות ה-50 לחייה משכה כסף מכספומט ברחוב הרצל בחיפה, ולאחר מרחק קצר נשדדה לל ידי אלמוני שעקב אחריה

צילום אילוסטרציה: shutterstock
צילום אילוסטרציה: shutterstock


שוד בצהרי היום: אישה בשנות ה-50 לחייה, נשדדה בסמוך לסמינר 'בית יעקב' בחיפה, זאת לאחר שמשכה סכום כסף מהכספומט.

היום (רביעי) בסמוך לשעה 16:00 בצהרים, אישה חרדית בשנות ה-50 לחייה הוציאה כסף מכספומט ברחוב הרצל בחיפה. על פי החשד, השודד עקב אחריה מאז שמשכה את הכסף, עד לרחוב בר כוכבא פינת חרמון, בכניסה לסמינר לבנות בית יעקב. שם הוא תקף אותה, הפיל אותה לרצפה ושדד ממנה את תיקה שהכיל את הכסף שמשכה מהכספומט ופרטים נוספים.

האישה הזעיקה את משטרת חיפה שהגיעה למקום תוך דקות אחדות, גבתה ממנה עדות ופתחה בסריקות ובחקירה לאיתור השודד. ממשטרת מחוז חוף נמסר כי עד כה טרם נעצר חשוד במעשה.



עסקן חרדי מקומי סיפר ל'בחדרי חרדים', כי בתקופה האחרונה שכונת הדר בחיפה סובלת מגל של גניבות בבתים. הפריצות נערכות בעיקר בסופי שבוע, כאשר הגנבים יודעים שזוגות צעירים רבים נוסעים בסופי שבוע להוריהם ועוזבים את בתיהם. כמו כן, הגנבים מסתמכים על כך שבשבת לא מזעיקים את המשטרה ובחלק מהמקרים גם לא הוגשו תלונות.

אריה בליטנטל, סגן ראש עיריית חיפה מטעם אגודת ישראל, אומר ל'בחדרי חרדים' כי בדיוק שלשום השתתף בישיבה של וועדת הביטחון בעירייה, בנושא הגמלאים והמבוגרים בשכונת הדר שסובלים רבות ממקרי שוד, בעיקר בימים אשר הקיצבאות מופקדות לבנקים, והאזרחים באים למשוך את ההפקדה החודשית שלהם.

"בדיון השתתף גם נציג המשטרה ומפקד התחנה האיזורית, שהבטיחו לנו כי בימי קבלת הקיצבאות, יתוגברו הסיירות של המשטרה והעירייה כדי לתת מענה ותחושבת ביטחון לתושבים".
שוד חיפה בליטנטל כספומט בית יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד