כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

כחלון מפוצץ את המו"מ • כולנו ל'בחדרי חרדים': "שגפני יהיה סגן שר האוצר"

יו"ר כולנו משה כחלון, הורה על ביטול פגישת המו"מ עם הליכוד, בעקבות הבטחת ראשות ועדת הכספים למשה גפני • גורמים ב'כולנו' ל'בחדרי חרדים': "שגפני יהיה סגן שר האוצר"

כחלון מפוצץ את המו"מ • כולנו ל'בחדרי חרדים':  "שגפני יהיה סגן שר האוצר"
פלאש90


מיני משבר קואליציוני: יו"ר כולנו משה כחלון, הורה לחברי צוות המו"מ של מפלגתו לבטל את פגישתם עם צוות הליכוד.

בשיחה ל'בחדרי חרדים' אמרו גורמים בכירים ב'כולנו' כי הם מעדיפים את גפני כסגן שר האוצר ולא בראשות ועדת הכספים.

כזכור אתמול לאחר סיום פגישת ראש הממשלה נתניהו עם חברי הכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני פורסם כי נתניהו אמר כי הוא רוצה אותם בתפקידם שהיו בעבר ליצמן במשרד הבריאות וגפני בועדת הכספים.

פרסום הפרטים האלו גרמו לביטול הפגישה המתוכננת להבוקר בין צוותו המומ של כולנו והליכוד זאת לאחר שכחלון טוען שנלקחו ממנו כלים להצליח בתפקיד.

הצוותים היו אמורים להיפגש הבוקר (ה'), במשכן הכנסת, אך הפגישה בוטלה בעקבות הפרסומים על כך שראש הממשלה נתניהו סיכם עם ח"כ גפני על כך שיקבל את ראשות ועדת הכספים וכן בשל הידיעה שש"ס תקבל את מנהל מקרקעי ישראל.

אמש כתב כחלון בדף הפייסבוק: "שמעתי הערב שבמקום לעסוק בטיפול במצוקת הדיור והורדת יוקר המחיה, מישהו חושב שדחוף יותר לחלק את כלי העבודה הנדרשים לשם כך באופן פוליטי וחסר היגיון חברתי.

"איש לא ניהל איתנו עדיין משא ומתן ולכן איש לא יכול היה להסכים בשמנו לדבר וחצי דבר. לפני שקוראים כותרות - האזינו לדברים שאני אומר בקולי או על ידי מי שהוסמכו לכך.
כל היתר זה ספינים של בעלי עניין".

במפלגת כולנו מסרו הבוקר: בעקבות המעשה הפוליטי של הליכוד של חלוקת תפקידים על חשבון כלי העבודה הדרושים להורדת מחירי הדיור וטיפול ביוקר המחיה עוד לפני שצוותי המו"מ הקואליציוני ישבו, הורה יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון לצוות המו"מ של המפלגה לבטל את הפגישה עם צוות הליכוד שתוכננה להיום".

בליכוד התייחסו להחלטת יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון לבטל את פגישת המשא המתן הקואליציוני ואמרו כי מדובר "בצעד תמוה בעינינו ומיותר. הציבור מצפה להקמת ממשלה במהירות לטובת כלל אזרחי ישראל והמקום לבירור הנושאים והמחלוקות הוא סביב שולחן המשא ומתן הקואליציוני".
כולנו פוליטיקה יהדות התורה משבר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד