כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

גפני, ליצמן ופרוש נפגשו עם צוות המו"מ של הליכוד • "פגישה טובה מאד"

מיד לאחר הפגישה התכנסו חברי הכנסת מצוות המו"מ של יהדות התורה לפגישה בנפרד • גפני עקץ את לפיד בפתח הפגישה - "אנחנו לא נתקוף את הממשלה מבפנים" • פרוש: "נדרוש לחזור לסטטוס קוו של הכנסת ה-18" • צפו בוידאו

ליצמן, גפני ופרוש בפתח הפגישה
ליצמן, גפני ופרוש בפתח הפגישה


לאחר שנפגשו עם כל השותפות הטבעיות להקמת הממשלה הבאה, הערב נפגשו גם חברי הכנסת של יהדות התורה - משה גפני, מאיר פרוש ויעקב ליצמן, צוות המו"מ של המפלגה, עם צוות המשא ומתן של הליכוד.

מיד לאחר פגישת המו"מ התכנסו ח"כי יהדות התורה החברים בצוות המו"מ בנפרד בכנסת. חברי הכנסת הגדירו את הפגישה כטובה מאד, וזאת למרות שלא דובר על תפקידים. לבחדרי חרדים נודע כי במהלך הפגישה עלה חוסר הסכמה בין החכי"ם לליכוד בנוגע לחוק הגיור, אך זהו פער שניתן לגישור במשא ומתן.

ח"כ גפני אמר בפתח הפגישה: "כשאנחנו נמצאים בקואליציה אנחנו לא עושים פעולות שהם נגד הקואליציה ויוצאים החוצה ומכריזים הכרזות שפוגעים בממשלה ובחבריה. כאשר אנחנו חושבים שמגיע מצב שבו אנחנו לא יכולים להיות שותפים אנחנו קמים ואומרים, ועוזבים את הקואליציה.



"לא היה כך בשנתיים האחרונות, ואנחנו שמחים מבחינת מדינת ישראל ואזרחיה שהממשלה הזאת סיימה את תפקידה. אם אכן אנחנו נחתום על הסכם קואליציוני וכולנו מקווים שזה יהיה מהר - מכיוון שזמן רב אין ממשלה מתפקדת וכנסת שמתפקדת בישראל, אני מאוד מקווה שנתקן את העוולות שנעשו לאזרחי המדינה במהלך השנתיים האלו".

ח"כ מאיר פרוש בפתח המו"מ עם נציגי הליכוד: "אנו נדון היום בנושאים שקשורים לקווי היסוד של הממשלה, הקשורים לאורח חייו של הציבור החרדי ולא בחלוקת תפקידים ותיקים.

"ישנם עשרות חוקים, גזירות שהשיתו על הציבור החרדי בשנתיים האחרונות, וניסיון לשנות את הציביון היהודי במדינה. אנו נדרוש לחזור לפחות לסטטוס קוו שהיה בהסכם הקואליציוני לכנסת ה-18".
ליצמן גפני פרוש יהדות התורה פגישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד