ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

בסאטמר יחלקו מיליונים למי שלא הצביע בבחירות

סאטמאר משלמת: מליוני דולרים יחולקו בשבוע הקרוב לאלו שהפקידו את תעודת הזהות ביום הבחירות במסגרת 'שקל הטהור'

הרבי מסאטמר. צילום: 'א בליק'
הרבי מסאטמר. צילום: 'א בליק'


יום הבוחר עבר וחסידות סטאמר בראשותו של האדמו"ר תשלם מיליוני דולרים למי שהפקיד את תעודת הזהות ובחר שלא לבחור.

כזכור, שבועות לפני הבחירות יצאו בחסידות סטאמר בהכרזה כי אלו שלא יצביעו בבחירות לכנסת המינים כלשונם ואף יפקידו למשמרת את תעודת הזהות שלהם בידי נציגי החסידות, יקבלו מענק לחג הפסח.

המענקים משולמים על ידי קרן 'שקל הטהור' מיסודו של האדמו"ר מסאטמר, התומך במהלך כל השנה במענקים קבועים וממוסדים למוסדות שמחנכים על טהרת הקודש, קרי: אינם נוטלים כסף מהמדינה. האדמו"ר עצמו נדרש לדברים ביום ההצלה כ"א כסלו וכה אמר: "גם אלו שלקחו פעם מהמדינה, היום לאחר הקיצוצים וגזירות הממשלה, הם מודים כי דודי זצוק"ל (האדמו"ר רבי יואל מסאטמר) צדק באומרו שאין למדינה הזו זכות קיום".

עסקני החסידות הביעו סיפוק רב לנוכח ההשתפות הגבוהה במבצע 'שקל הטהור' שנערך לרגל יום הבחירות ומספרים על מספרים גבוהים של אנשים שבחרו שלא להצביע ולתת יד לממשלת השמד, שעוקרת את הדת בגזירות קשות כגזירת הגיוס.

בשבוע הקרוב, יחלקו גבאי הקרן את המענקים לכל הזכאים במוקדים מיוחדים. בירושלים יטול חלק בהענקת המענקים גאב"ד העדה החרדית הגרי"ט וויס ורבני סאטמר בארץ הקודש. "המענקים מתוקצבים ע"י נגידי החסידות ותומכי הקרן החרדים מפני שינוי המסורת ושלטון חילוני כפוי", מציינים גורמים בחסידות הווילימסבורגית.
סאטמר שקל הטהור חסידים תעודת זהות בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד