ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

התרסקות המטוס: הטייס הכיר היטב את האזור

אנדראס לוביץ ביקר פעמים רבות באזור הסמוך להתרסקות הבטיח בעבר: "יום אחד אעשה משהו שישנה את המערכת כולה"

התרסקות המטוס: הטייס הכיר היטב את האזור
מותר לשימוש


אנדראס לוביץ, טייס המשנה שריסק ככל הנראה בכוונה את מטוס "ג'רמן ווינגס", ביקר באזור ההתרסקות פעמים רבות כילד יחד עם הוריו. כך סיפר פרנסיס קפר, חבר במועדון הדאייה בעייריה סיסטרון, לתחנת הטלוויזיה i-Tele.

לדבריו של קפר, משפחתו של לוביץ וחברים נוספים במועדון הדאייה בעיר מונטבור שבגרמניה הגיעו לאזור באופן קבוע בין 1996, אז היה בן 8, ל-2003. אזור ההתרסקות נמצא במרחק כ-60 ק"מ משדה הדאייה סיסטרון.

בת זוגו לשעבר של אנדראס לוביץ, הטייס הגרמני שריסק בכוונה את מטוס "ג'רמן ווינגס" בדרום צרפת, סיפרה שאמר לה כי "יום אחד אעשה משהו שישנה את המערכת כולה". כך פורסם ב"בילד" הגרמני.

האקסית מארי, בת 26 ששמה המלאה לא נחשף, אישרה כי לוביץ הפסיק בעבר את הכשרתו עקב מה שדווח כ"שחיקה ודיכאון".



הרשות האירופית לבטיחות בתעופה (EASA) הורתה הלילה לכל חברות התעופה שכפופות לה להנהיג נוהל מחייב שבמסגרתו ישהו שני אנשי צוות בתא הטייס בכל עת. זאת, כלקח מהתרסקות מטוס "ג'רמן ווינגס" בתחילת השבוע.

חברת התעופה לופטהנזה הציעה להעביר סיוע כספי מיידי בסך 50 אלף אירו לקרוביהם של הנוסעים ואנשי הצוות שנספו בהתרסקות המטוס של חברת הבת "ג'רמן ווינגס".

במהלך החיפושים שערכה בסוף שבוע שעבר משטרת גרמניה בפאתי דיסלדורף בביתו של אנדריאס לוביץ, נמצא "ממצא משמעותי" שהמשטרה מתייחסת אליו כרמז. לפי שעה, לא ידוע מה נמצא, אך המשטרה הבהירה כי לא מדובר במכתב התאבדות.

בין הנעדרים באסון ההתרסקות, אייל באום (40) מהוד השרון, ישראלי בעל אזרחות ישראלית - ספרדית היה על הטיסה 4U9525 שהתרסקה ביום שלישי האחרון, בהרי האלפים בדרום צרפת. עד כה לא דווח על ניצולים.
מטוס התרסקות טייס חיל האוויר שטח וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד