י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

חלון לכנרת בצפת - נוף אהבתנו ואהבתכם

מבקר התיירות של 'טלחופש' מתרשם מ'חלון לכנרת' בצפת • כשהקלישאות מסתיימות, מתחילה החוויה הגדולה

חלון לכנרת בצפת - נוף אהבתנו ואהבתכם


כתבי תיירות בגופי התקשורת השונים מוצאים את עצמם נעזרים בקלישאות בבואם לתאר צימרים שביקרו והתארחו בהם. הגינה היפה והמטופחת, המיטות הנוחות, האבזור המפנק והנוף, כן הנוף שאין יפה כמוהו בארץ כולה.

אין קלישאות אלו רעות כלל ועיקר, אלא שיש משהו במה שהרגליים מאותתות, העיניים רואות והלב בוחר את הבעותיו, על מנת ליצור בכל זאת אמירה שאינה מתהדרת במילים "תעצמו את העיניים ותדמיינו ש..."

כל זאת כאמור, רצינו לומר בבואנו לספר לכם על מתחם אירוח אחד יחיד ומיוחד בעיר המקובלים צפת שבקודקודו הרם והנישא של הר כנען בגליל העליון.

יכולנו גם אנחנו להיסחף לשפת הבלה בלה המוכרת והמשומשת לעייפה בכל הקשור בצימרים, אבל מתוך כבוד עמוק למתחם האירוח חלון לכנרת בצפת, נדבר עליו במילים היוצאות מן הלב וגם נכנסות אליו.

כששאלתי את ירון, בעלי המתחם היפה והמושקע הזה, שכמו שהשקיע בעיצובו, כך הוא משקיע באורחיו מה חשוב לו לומר על המקום, הוא אמר לי בצניעותו הרבה, "תרשום שפשוט כיף פה".

כמי שהעביר רבות משנות ילדותו ונעוריו בין סמטאות האבן של צפת, אני יכול לומר שיש משהו באווירה המיוחדת של העיר, שעושה את ההבדל בחופשה. עברה ההיסטורי, התורני והציוני של צפת, לצד היותה עיר תיירותית חדשנית, מלהיבה ותוססת, עיר המחבקת אמנים יוצרים ואוהבת מאוד את תושביה ואורחיה. החיבור המופלא הזה עושה בתחילה את העור חידודין חידודין מעוצמת המעמד, ואז, נפתח ונפרש החיוך הרחב כמניפה, הריאות נמתחות כדי לקחת לגימה של אוויר הרים צלול והרגליים מרגישות פתאום קלילות, כמו סטפס.

ולאחר שדיברנו על האווירה המיוחדת של צפת ופתחנו צוהר ראשון אל מתחם האירוח חלון לכנרת. עוד לפני שנדבר על יפעתו של המתחם עצמו ושל יחידות האירוח שבו, יש להקדיש מחשבה רבה לניסוח המילים שבכוחן לתאר את הנוף הנשקף ממנו.

תאמרו שאין יפה ממנו. תאמרו שאין יפה כמותו, אבל, אתם יודעים מה, בואו נשים רגע את המילים בצד. גם שתיקה היא הבעה ובכל זאת, קשה לדבר כאשר זוויות הפה פתוחות בתדהמה (פשוטו כמשמעו), אל נוכח מופע הכנרת במלוא היקפה הכחול, הרי הגולן, כתמי הירוק של עמק הירדן וערוצו המפותל של הירדן.

חלון לכנרת, כשמו כן הוא, אינו רק מתחם אירוח ויעד לחופשה. חלון לכנרת בצפת הוא מקום שמשנה פרספקטיבות ומטעין תפיסות עולם ותפיסות חיים חדשות על ההארד דיסק הקשיח של הלב.
אתה נכנס בדלתותיהן של סוויטות חלון לכנרת ונדהם. אתה יוצא לחצר, מביט בנוף ונדהם.

אט אט מתגנבת לתודעה המחשבה שאולי רק כאן, בכניסה למתחם הסוויטות שבראש ההר, כשהשגרה נשארת הרחק מאחור ואיתה מרוץ החיים האינסופי, אתה מתחיל פתאום להבין שאולי לא חיית נכון עד עכשיו. שאפשר לחיות אחרת.

לפתוח דלת וחלון ולראות נוף בראשיתי. לנשום אוויר שאין בו פיח של אוטובוסים ועשן של מפעלי תעשייה מזהמים. להקשיב לשקט ולהבין שאין בו שמץ של סאונד אורבאני מוטרף ומסיח דעת.
ובכן, הגיע הזמן להיכנס אל נבכי מתחם האירוח חלון לכנרת בצפת.

רשות הדיבור לעיניים שבלב:
במתחם האירוח והנופש חלון לכנרת בצפת נטועות בסך הכול שתי סוויטות, אבל אילו שתי סוויטות!

כל מה שחלמתם, (ושוב, בלי טיפה של קלישאות), תענקנה לכם שתי נסיכות היוקרה המלכותיות הללו. לשבירת שגרה באמצע או בסוף שבוע. לימי הולדת, להצעות נישואין, ללילות כלולות בלתי נשכחים, לימי נישואין, לחופשות גיבוש משפחתיות. רק תגידו ויותן לכם.

שתי סוויטות חלון לכנרת ממוקמות גבוה מעל ביתם של המארחים ולהן כניסות נפרדות ופרטיות מוחלטת.

אחת משתי הסוויטות הינה סוויטה זוגית גדולה ומרווחת בסגנון OPEN SPACE, והשנייה שגם היא נהנית ממרחב פנימי גדול, הינה סוויטה משפחתית יפהפייה, ובה חדר שינה פרטי ונפרד, עם מיטה זוגית רחבה ומפנקת.

בכל אחת משתי סוויטות חלון לכנרת מיזוג אוויר מלא, ג'קוזי זוגי משוכלל, ספה נפתחת למיטה זוגית ( בסוויטה המשפחתית ), פינת ישיבה עם מסך פלזמה בכבלים, חדר רחצה מצויד בתכשירי אמבט וטיפוח, שירותים צמודים, פינת אוכל כפרית ומטבחון מאובזר היטב, כולל פלטה ומיחם לשבת, מכונת אספרסו, מקרר, מיקרוגל, פינת קפה, סטים של כלים וקומקום חשמלי.

בחצר מתחם האירוח נוף לכנרת בצפת פזורות פינות ישיבה פסטוראליות מול הנוף ויש גם בריכת שחייה פרטית מוצנעת.

בקרבת סוויטות האירוח נמצאים בית כנסת ומקווה טהרה, מרכזי קניות ומגרשי ספורט. מרחק נסיעה קצר ממתחם האירוח חלון לכנרת יוביל אתכם למרכזה התוסס של העיר צפת, למוזיאונים הייחודיים, לסדנאות האמנים המרגשות ולבתי הכנסת ההיסטוריים הקטנים, החבויים בין סמטאות האבן העתיקות ולמדרחוב עטור מסעדות הגורמה הכשרות למהדרין, הגלריות ובוטיקי אופנת העילית.

חלון לכנרת בצפת. כשהקלישאות מסתיימות, מתחילה החוויה הגדולה.

קישורים:
ל'חלון לכנרת' באתר טלחופש - לחץ כאן
נוף צפת תיירות כנרת צימר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד