כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הצלחה ליריד 'שוקא' בירושלים - השבוע בבני ברק

היריד בירושלים התקיים בשבוע שעבר בבניין שערי העיר, ובבני ברק יתקיים השבוע באולם היכלי מלכות

הצלחה ליריד 'שוקא' בירושלים - השבוע בבני ברק


המוני מבקרים השתתפו במהלך השבוע שעבר ביריד "שוקא" – היריד המוזל למשפחה שהתקיים בבניין שערי העיר בירושלים, המונים צפויים להשתתף גם השבוע, בחלקו השני של היריד בעיר בני ברק.

סיפוק רב בקרב הסוחרים המשתתפים מכח הקנייה הגדול, במהלך הלילה נערכו הסוחרים עם מלאי סחורה חדש במכלול הדוכנים. רבים ציינו את הארגון המופתי וההתייעלות הגדולה ביריד הנוכחי, כאשר לצד הדוכנים הרבים המציעים את כל צרכי המשפחה והבית לחג, נערכו גם הפעלות מהנות לילדים שאיפשרו להוריהם לערוך קניות באווירה נינוחה ורגועה.

ביריד שוקא מוצעים חליפות, חולצות, נעליים והלבשה כוללת לגברים, לצד מחלקות נפרדות לבגדי ילדים, חלוקים, תכשיטים, מוצרי טיפוח, משחקים, ספרים ותשמישי קודש ומתנות. מגוון הדוכנים הגדול איפשר למאות משפחות לערוך את כל הקניות במקום אחד, ולהינות מחוויית קנייה שונה, המביאה את כל הנדרש לבית ולמשפחה למקום אחד, במחירים מוזלים במיוחד.

השבוע צפוי יריד "שוקא" להגיע לאולמות היכלי מלכות בבני ברק בימים ראשון ושני, כאשר כבר עכשיו זוכה היריד להתעניינות גבוהה ורבים מתעתדים לבקר בו בימי הפעילות. את היריד מפיקה חברת ש.מ. הפקות, חברת הפקה מקצועית בהנהלת מנדי הלפרין, שאומר לנו בסוף שני ימי היריד בירושלים "אנחנו שבעי רצון מהכמות הגדולה של המשתתפים, כעת יודעים תושבי בני ברק שהשבוע זאת ההזדמנות שלהם ליהנות ממגוון המוצרים הענק במחירים המוזלים, כל הקודם זוכה".
שוקא יריד ירושלים קניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד