ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

לאחר מרדף וירי: נלכדה חוליית פורצים

צפו בתמונות: בלשי תחנת שפט לכדו רכב מלא רכוש גנוב סמוך למעבר קלנדיה, לאחר מרדף שכלל ירי בגלגלים

לאחר מרדף וירי: נלכדה חוליית פורצים


בפעילות יזומה של בלשי תחנת שפט כנגד חוליות פורצים, נערכו הבלשים בסמוך למעבר קלנדיה.
סמוך לשעה 14:30 הבחינו ברכב מסוג שברולט עם לוחית זיהוי משוכפלת, מגיע לכיוון המעבר. משהבחינו נוסעי הרכב במחסום משטרתי, ביצעו פניית פרסה והחלו להימלט.

בלשי תחנת שפט בפיקודו של ק. הבילוש, רפ״ק יוסי בכר, החלו בנסיעה אחר הרכב שנמלט לכיוון כביש בגין. החשודים המשיכו בנסיעה מהירה בכביש בגין, הר חוצבים, כביש 20 וחזרה לכיוון 443 כשהם לא נענים לקריאות השוטרים לעצור.

לנסיעה אחר הרכב הנמלט הצטרפו ניידות סיור של תחנת שפט, צוות יסמ״ג ממג״ב ירושלים וצוות מימ״ר ירושלים. משהבחינו כי הרכב מסכן את חיי המשתמשים האחרים בכביש ולא נענה לקריאות השוטרים לעצור, בוצע ירי לעבר גלגלי הרכב. גלגלי הרכב האחוריים נוקבו והרכב נעצר על ציר 443 סמוך לכלא עופר.

מתוך הרכב נמלטו 3 חשודים שטיפסו על גדר גבוהה והחלו להימלט רגלית. הבלשים, שוטרים ולוחמי מג״ב לא ויתרו, טיפסו אף הם על הגדר, המשיכו בריצה אחר החשודים ועצרו אותם.

בחיפוש ברכבם של החשודים נתפס רכוש רב החשוד כגנוב: טלויזיה, כספות, מחשבים, תכשיטים ועוד. מבירור ראשוני עולה כי הרכוש נגנב היום משתי דירות לפחות, האחת בגילה ואחת בגבעת זאב ובעלי הדירות בדרכם לתחנת שפט.

עוד עולה כי לוחית הרישוי של הרכב משוכפלת מרכב דומה הנמצא ברשות בעליו בתל אביב והרכב ככה״נ גנוב.

החשודים, ב.מ. תושבי שטחים בגילאי 24-25 הועברו לחקירה בתחנת שפט, הרכב והרכוש החשוד כגנוב הועברו אף הם לתחנה.

רפ״ק יוסי בכר, ק. הבילוש של תחנת שפט ״זיהינו רכב עם לוחית רישוי משוכפלת, נסענו אחריו, כרזנו לו לעצור וניסינו להאט את מהירות נסיעתו. כשהבחנו שהוא מהווה סכנה ממשית לחיי המשתמשים בדרך, ביצענו ירי מדוייק לעבר גלגלי הרכב, דבר שמנע מהם להמשיך בנסיעה. המשכנו בריצה אחר החשודים ועצרנו אותם״.

מפקד התחנה, סנ״צ אבי כהן ״מדובר בפעילות יזומה שאנו מבצעים כנגד עברייני רכוש. פעילות הבלשים, שוטרים ולוחמי מג״ב ראויה לשבח, בפעילותם הנחושה והמקצועית הם מנעו פגיעה בחפים מפשע, עצרו את החשודים ותפסו את הרכוש הרב״.













מרדף בלשים גנבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד