א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

הסתיים מו"מ בין הליכוד לכולנו

הסתיימה פגישת עבודה ראשונה בין צוותי המו"מ הקואליציוני של הליכוד וכולנו במשכן הכנסת: "נפעל לצמצום הפערים בחברה הישראלית"

משא ומתן בממשלה. צילום: אבי שיף
משא ומתן בממשלה. צילום: אבי שיף


חבר צוות מו"מ מטעם הליכוד, ח"כ זאב אלקין, אמר היום בפגישה ראשונה בין סיעות הליכוד וכולנו: "אנחנו שמחים לקבל את פני נציגי 'כולנו'. אנו הולכים למו"מ אינטנסיבי, לעבודה ולדיון אמיתי על הרפורמות שבדרך, לטפל בדיור וביוקר המחייה. אין ספק שיש שיתוף פעולה בינינו.

כולם יודעים שכדי לטפל בבעיות צריך מעורבות עמוקה של ראש הממשלה. מבחינתנו פתרון בעיות הדיור ויוקר המחייה - הן מטרה עליונה, ולשם כך צריכים את הכוח של ראש הממשלה ביחד עם שר האוצר המיועד, כדי לשבור חסמים. אנו פה כדי להצליח. אין ספק שנקים ממשלה טובה ונביא תוצאות".



מוקדם יותר היום, נפגשו חברי צוות המו"מ של הליכוד ויהדות התורה - וסיכמו על פגישה נוספת מחר. הערכות כי רוב הנושאים לקראת סגירה וחתימה.

ממפלגת כולנו וממפלגת הליכוד נמסר: "לפני שעה קלה הסתיימה פגישת עבודה ראשונה בין צוותי המו"מ הקואליציוני של הליכוד וכולנו במשכן הכנסת. הפגישה התנהלה באווירה טובה ובמהלכה דנו שני הצדדים בכלי העבודה הדרושים לצמיחת המשק, להורדת מחירי הדיור ויוקר המחייה, לצמצום הפערים בחברה ולשגשוג הכלכלה והחברה לטובת כלל אזרחי ישראל״.

ליכוד כולנו דיור יוקר המחיה משא ומתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד