א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

משה כחלון מוותר על ועדת הכספים?

בכנס פעילים הסביר יו"ר כולנו: "ביקשנו את מנהל התכנון כדי לתכנן דירות, ביקשנו את מנהל מקרקעי ישראל כדי לשחרר קרקעות. לא ביקשנו מעבר" • כחלון לא הזכיר את ועדת הכספים

משה כחלון. ויתר על הכספים? צילום: פלאש90
משה כחלון. ויתר על הכספים? צילום: פלאש90 צילום: פלאש 90


בשבוע שעבר ביטלו באופן מפתיע צוות מו"מ של כולנו את הפגישה עם צוות מו"מ של הליכוד, בעקבות הפרסומים כי ראש הממשלה נתניהו, הבטיח את ראשות ועדת הכספים לח"כ משה גפני. הערב (ראשון) נפגשו אנשי צוות המו"מ של כולנו בכנסת. כחלון לא הזכיר את הכספים.

בפתח הפגישה אמר חבר צוות מו"מ של כולנו, עו"ד אלון גלרט, "מפלגת כולנו הוקמה כדי לחדש את התקווה ולתת חיים טובים לכל אזרח בישראל. אנחנו נמצאים כאן כדי להעמיד את הכלים הנדרשים למימוש דברים אלה".

יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, אמר הערב בכנס פעילים והרמת כוסית של מפלגת כולנו בקרית שדה התעופה: "בימים האחרונים מתנהל משא ומתן, אנחנו הגשנו את הדרישות שלנו ושימו לב - שום דבר לא השתנה. אנחנו רוצים דבר אחד – להצליח איפה שאחרים נכשלו. מפלגת כולנו היא התקווה של מאות אלפי אנשים בארץ שמקווים שנצליח איפה שאחרים לא רצו להצליח או נכשלו. חייבים לייצר פתרונות ומפלגת כולנו תייצר את הפתרונות האלה.

"לפני כמה ימים המלצנו לנשיא המדינה להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו, קיבלנו את הכרעת הבוחר. אנחנו באים למו"מ בידיים נקיות. הענקנו את המנדט ולא ביקשנו שום דבר, לא תפקידים, לא ניצלנו את המצב הזה, באנו ביושר, בניקיון כפיים ובענווה ואמרנו – תנו לנו את הכלים לטפל בשכבות החלשות, בסטודנטים, בקשישים, בחיילים המשוחררים. שאף אחד לא ינסה לזהות אותנו עם בקשות מעבר לכך. אני לא מקנא ברה"מ שצריך לשבת למו"מ עם פוליטיקאי אחר שהיו לו את מפתחות הממשלה ביד.

"ביקשנו את מנהל התכנון כדי לתכנן דירות, ביקשנו את מנהל מקרקעי ישראל כדי לשחרר קרקעות שיהיה איפה לבנות. לא ביקשנו מעבר לזה. ביקשנו כלי עבודה, לא שרים או שגרירים. אני לא מוכן להיכנס למלכודת הזאת, מי שרוצה אותנו כשותפים יקבל אותנו כשותפים, מי שרוצה שניקח אחריות – אנחנו מוכנים. אבל תנו לנו סמכות. לא תשאירו אותנו עם אחריות ללא סמכות. תנו לנו את הכלים לפתור את משבר הדיור. אם לא נצליח לפתור את משבר הדיור כשיהיו לנו הכלים לא אחכה שיפטרו אותי - אלך לבד".

כחלון לא התייחס במילה לראשות ועדת הכספים שאותו דרש עם פתיחת המו"מ.

כחלון כספים גפני קואליציה דיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד