כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הרמטכ"ל: "נמשיך לשמר את מוכנותנו לכל תרחיש"

הדברים נאמרו במסגרת טקס הענקת תעודות הוקרה מטעם הרמטכ"ל רא"ל גדי אייזנקוט ל-49 קצינים וקצינות מצטיינים

אייזנקוט. פלאש90
אייזנקוט. פלאש90


קצינים וקצינות מצטיינים קיבלו היום (ראשון) אות הצטיינות מטעם הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט. הטקס נערך בבסיס תל נוף, במעמד הרמטכ"ל, ובהשתתפות חברי פורום מטכ"ל ומפקדי החילות.

למצטיינים הוענקו אות הצטיינות הרמטכ"ל ותעודת הצטיינות על תרומתם הבולטת ביחידותיהם, ועל היותם דוגמה ומופת כמפקדים בצה"ל. מוקדם יותר היום נערך טקס נגדים ונגדות מצטיינים, במסגרתו קיבלו 50 נגדים ונגדות אות הצטיינות מטעם הרטמכ"ל.

"השנה האחרונה הציבה בפנינו אתגרים מורכבים. מול אויב משתנה ומתפתח, ניצבו עוצמתו של צה"ל, חוסנה של המדינה והמצוינות שהפגנתם", אמר הרמטכ"ל בטקס. "בלב העשייה המבצעית עמדה מערכת 'צוק איתן' בה פעלתם כל אחד בתחומו למען מימוש המשימה והפגנתם קור רוח, מקצועיות ואומץ לב. נלחמתם כתף אל כתף תוך הסתייעות בכל המערכים התומכים. אתם המצטיינים תרמתם רבות למערכה באופן בו פעלתם ובדבקות במשימה אותה הפגנתם".

הרמטכ"ל הוסיף כי "נמשיך לעמוד כצבא ממלכתי, עוצמתי ומכריע, נמשיך לפתח את צה"ל, להתאמן ולשמר את מוכנותנו לכל תרחיש, נשאף להרחיק מלחמה ולאפשר חיים בטוחים ונורמליים, אך אם נידרש, נממש את ייעודנו ככוח המגן של אזרחי מדינת ישראל ותושביה, וכשיידרש, בעזרתכם - ננצח".

בין הקצינים המצטיינים הייתה סרן אור בן יהודה, מ"פ בגדוד הקרקל שנפצעה לפני מספר חודשים בתקרית בגבול מצרים. במהלך הערב נשאה דברים בשם המצטיינים. "אומרים שצה"ל הוא כור ההיתוך של החברה הישראלית, וזה נכון"' אמרה. "כולנו באים מרקעים שונים אך כמו במטה קסמים עוזבים את הבקו"ם נראים כל כך דומים עם אותה התלבושת ואותה התסרוקת. עם הזמן שוב נעשים שונים, בצבע הכומתה והמדים, ובעיקר בגאוות היחידה. אבל בדבר אחד כולם דומים-בידיעה שאין לנו ארץ אחרת", ציינה. "הבחירה בנו כקצינים מצטיינים מעניקה לנו מחויבות גדולה להחדיר לפקודינו ולסובבנו את הנכונות שהופכת את הצבא שלנו הטוב בעולם".









123

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד