כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

יחימוביץ': "לא היה צריך את שולה זקן כדי להרשיע"

חה"כ שלי יחימוביץ': "לא היה צריך את אופרת שולה זקן כדי להרשיע את אולמרט, טוב שהמחוזי תיקן את ההחלטה"

מורשע. פלאש90
מורשע. פלאש90


חברת הכנסת מהעבודה שלי יחימוביץ' מפרסמת הבוקר (ב') פוסט בעמוד הפייסבוק שלה, ובו היא מברכת על הרשעת אולמרט, ואף מסבירה באורך מדוע אין זה קשור לטענה על הסבל הרב שרה"מ לשעבר עבר.

ח"כ שלי יחימוביץ: לא היה צריך את כל אופרת שולה זקן כדי לקבוע שמאות אלפי שקלים שהועברו במעטפות מזומנים לשימושיו הסודיים והמפוקפקים של אולמרט, ראש ממשלה לשעבר - זו שחיתות חמורה ומעשה פלילי, וכי מדובר בזוהמה גדולה מאוד של הון ושלטון.

"טוב שהמחוזי תיקן את ההחלטה השגויה על זיכויו. אסור לרגע שהציבור ישפשף את עיניו בתדהמה וישאל אם אפשרי שמנהיגיו מקבלים מעטפות מזומנים ואחר כך מזוכים בבית המשפט".

בפוסט שהעלתה בעמוד הפייסבוק שלה כותבת יחימוביץ' כי אינה מפקפקת בכך שאולמרט סובל ומשלם מחיר בהליכים הפליליים נגדו, אך על כך יש לה שלוש הערות: "ראשונה, אולמרט עצמו עינה ורדף ומירר את חייהם הרבה מאוד אנשים טובים במערכות שלטון החוק שהעזו להתריע על מעשי השחיתות שלו ולבדוק אותם. זליכה, לדור, לינדנשטראוס, ורבים רבים אחרים. הוא עצמו, ועדת חנפנים ומשרתים עצומה בכל הדרגים ומכל התחומים שהקיפה אותו, היתה זרוע הביצוע שלו, ואיתרגה אותו.

"שניה, הליכים פליליים הם קשים מנשוא לכל אדם. דמו של אולמרט לא כחול יותר מדמו של עבריין מורשע אחר. את הקשב לסבל אפשר לחלק גם לנאשמים עניים שידם אינה משגת לסוללת יחצ"נים, עורכי דין צמרת.

"ושלישית, אכן יש מקום להתחשב בעינוי הדין. אבל זה כבר בטיעונים לעונש. אז בהחלט אפשר לקחת בחשבון את הסבל ואת המחיר שכבר שולם. אבל לא בכל ההליכים שעד ההרשעה. כי הצדק צריך להיעשות, וגם להיראות. למען ידעו אזרחי המדינה שכולם, הדל והעשיר כאחד, שווים בפני החוק."

זקן אולמרט יחימוביץ מתקפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד