י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חוגלה קימברלי משיקה את הדור הבא של החיתולים

האגיס פרידום דריי עם טכנולוגיית ה-Quick dry המאפשרת ספיגה מהירה ושמירה על עור התינוק יבש ומוגן

חוגלה קימברלי משיקה את הדור הבא של החיתולים
joi


חוגלה קימברלי, חברת הנון-פוד הגדולה בישראל, השלימה לאחרונה שלוש שנות מחקר, פיתוח ובנייה עם השקת מפעל חדש בעפולה, המאפשר לה להציג את הדור הבא של חיתולי התינוקות בישראל: חיתולי האגיס פרידום דריי HUGGIES FREEDOM DRY
חיתולי האגיס פרידום דריי HUGGIES FREEDOM DRY פותחו במשך מספר שנים על ידי מחלקת המחקר והפיתוח של חוגלה קימברלי בשיתוף עם מעבדות החדשנות של קימברלי קלארק העולמית. חיתולי האגיס החדשים מאופיינים בטכנולוגיית ה- Quick Dry המאפשרת ספיגה מהירה במיוחד של הנוזלים והרחקתם מגוף התינוק כך שעורו נשאר יבש ומוגן. בחיתול החדש יש מותנית גמישה, ייחודית רק להאגיס, שמייצרת סטנדרטים חדשים בקטגוריה של רכות וגמישות. בנוסף, גזרת חיתול אלסטית וחומרי גלם רכים במיוחד, מייצרים התאמה מושלמת לגוף התינוק.

חיתולי האגיס החדשים נבדקו בבדיקה השוואתית ונמצאו כחיתול המועדף בכל הפרמטרים המשמעותיים בהשוואה לחיתולים מתחרים באותה בדיקה.

יובל דגים, מנכ"ל חוגלה קימברלי: "אנחנו משיקים היום את חיתולי האגיס הטובים ביותר שייצרנו אי פעם. הצרכנים בישראל עומדים תמיד לנגד עיננו, הם במרכז העשייה שלנו ואנו מקפידים לספק להם מוצרים חדשניים, מתקדמים ובאיכות הגבוהה ביותר. הידע והתמיכה של קימברלי קלארק העולמית בהקמת מפעל החיתולים החדש, מאפשרים לנו לעמוד בחזית החדשנות העולמית ולספק להורים ולתינוקות את החיתולים הטובים ביותר בישראל".
טיטולים משפחה תינוקות פיתוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד