י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חצי מיליון שקל משרה נתניהו ללוחמי צה"ל

רעיית ראש הממשלה העניקה המחאה של 500 אלף שקל עבור חיילים בודדים: "מצדיעה ואוהבת אתכם בשם כולם"

חצי מיליון שקל משרה נתניהו ללוחמי צה"ל


רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, העניקה היום (ג) המחאה בסך 500,000 שקלים לחיילים בודדים ולחיילים הזקוקים לסיוע כספי לקראת החג – תרומת "קרן היסוד". הגברת נתניהו נרתמה לגיוס הסכום שישמש לרכישת תווי קנייה ברשתות השיווק לכ-2,000 חיילות וחיילים, בשיתוף עם עמותת "בית חם לכל חייל" וקרן לב"י.

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, אמרה באירוע: "חיילות וחיילי צה"ל, האירוע הזה בשבילכם. אספר לכם איך זה התחיל: אחרי מבצע "צוק איתן" שמעתי שיש חיילים בודדים שנלחמו במבצע ואין להם ארוחת חג. לא רציתי לעבור על זה בשתיקה מבחינתי, בלי קשר לצה"ל או לממשלה וראש הממשלה. החלטתי בתוך כמה ימים, ובעזרת קרן היסוד ומודי, ארגנו כמה מאות אלפי שקלים. אמרתי שנהפוך את זה למסורת והעלנו את הרף לחצי מיליון שקלים.

"הקשר שלנו אל החיילים הבודדים התחיל עם בני אבנר, כיום חיילי בצה"ל. קודם שירותו הצבאי הוא היה בשנת שירות במסגרת תנועת הצופים בבת ים. שם הוא הכיר חברים שהגיעו לארץ במסגרת תוכנית Year course ובסיום השנה חלק מהם החליטו לחזור לארץ במסגרת גרעין צבר של הצופים של חיילים וחיילות בודדים שכיום משרתים בצה"ל.

"בטקס השנתי המרגש של "גרעין צבר", בני אבנר אמר לי שהוא מעריץ את החיילים הבודדים שעוזבים את המשפחות, התנאים הטובים והבית החם ובאים למען השירות הצבאי כאן. אני גם חושבת כמוהו. אני אומרת לכם היום: אתם לא לבד כאן, כולנו אתכם. באתם לשרת את המדינה שלכם ושלנו, מדינת ישראל, וזה מחמם את הלב.

"עכשיו גם אני אמא לחייל. אני מצדיעה לכם ואוהבת אתכם בשם כולנו, כולנו משפחה אחת גדולה. שיהיה לכם תמיד טוב ואם קשה לכם, אתם תמיד מוזמנים להרים טלפון ואנחנו תמיד נשמח לעזור. אני מבקשת להודות גם לקרן היסוד, לעמותת בית חם לכל חייל ולקרן לב״י שסייעו בגיוס התרומה. תודה רבה וחג כשר ושמח לכולם".
שרה נתניהו חיילים קמחא מארזים סיוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד