א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

חג שבע: יותר מ-22 אלף משפחות יקבלו מארזים לפסח

לראשונה יינתן מענה בכל מחיר לכל פניה, גם אם מדובר בטרחה גדולה מהרגיל. הגרי"ד: "מבקשים מבורא העולמים שלא יבדוק בציציותינו ויעניק לנו כל טוב מידו המלאה".

הגרי"ד גרוסמן עם איציק כהן בחלוקה (באדיבות המצלם)
הגרי"ד גרוסמן עם איציק כהן בחלוקה (באדיבות המצלם)


כמדי שנה, גם השנה השיקו ב'מפעלות הרב גרוסמן' את פרויקט 'חג שבע' - המעניק עשרות אלפי מנות למשפחות במצוקה. את הפרויקט ליוו מאות מתנדבים, חיילים, סטודנטים ותלמידי מוסדות מגדל אור.
-
פרויקט 'חג שבע' החוגג בר מצוה בימים אלו, נוסד ע"י נשיא מוסדות מגדל אור ורבה של מגדל העמק, חבר מועצת הרבנות הראשית, הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, כמענה לאלפי משפחות החוגגות את חג הפסח בחוסר כל. "אם בעל ההגדה אומר: כל דכפין ייתי וייכול", אומר הגרי"ד גרוסמן, "הרי שיש בפסח משמעות עמוקה לכך שלא יישאר יהודי רעב".

מנכ"ל 'מפעלות הרב גרוסמן' הרב בן ציון נורדמן, הוסיף כי "באופן גורף ובהכוונת נשיא הארגון, לקחנו השנה את האתגר הלא-קל להיענות לכל פניה לעזרה, ולא משנה מאיזה מקום היא מגיעה וכמה רחוק צריך ללכת כדי לקיימה בהידור". ראשי הארגון אומרים כי מה שעומד לנגד עיניהם היא שאיפת מייסדי הפרויקט: שלא תישאר משפחה אחת בישראל רעבה.

כמדי שנה נערך פרויקט האריזה בימי ערב החג במחנה צה"ל בסירקין. מתנדבים רבים עמלו משך ימים ארוכים לשנע את מערך הלוגיסטיקה הזה למאות ואלפי משפחות ברחבי הארץ. המארזים כמו רוב המוצרים נתרמו על ידי ארגונים ורשתות מובילות במשק, שביקשו להשתתף במבצע שקנה את שמו הטוב במהלך השנים.

ח"כ מאיר פרוש שביקר במחנה סירקין והשתתף בעצמו באריזה, אמר כי "כשרואים את הנכונות של עם ישראל שמתייצב כאיש אחד בלב אחד למען הזולת, זו הוכחה ברורה כי אין פילוגים בעם וכל תושבי המדינה מחפשים רק את השלום והשלווה".

הגרי"ד גרוסמן, נשיא המפעל ומי שעומד מאחורי היוזמה הזו, אמר כי "כשמעניקים לשני אין בודקים בציציותיו אלא נותנים מכל הלב, כי התורה מצווה לתמוך בשני. כמו כן, מבקשים אנו מבורא העולמים כי לא יבדוק בציציותינו ויעניק לנו כל טוב בשפע, מידו הרחבה והמלאה".
השנה, מציינים בסיפוק ראשי 'מפעלות הרב גרוסמן', לראשונה עברו את 22,000 המארזים והם נשלחו בכבוד לכל אלפי המשפחות הנתמכות ע"י הארגון מידי שנה בשנה. שינוע המארזים אף הוא נערך בהתנדבות ע"י עשרות מתנדבים שפוזרו בכל חלקי הארץ.

"ישראל נתבעים ונותנים", אומר הרב נורדמן, "השגנו מענקים גדולים עבור קמחא דפסחא, ואנחנו שמחים שהבאנו אור ושמחה להרבה בתים יהודיים. אין ספק, כי הפסח שלהם וליל הסדר שלהם ייראה אחרת, כשהם יודעים כי יש מי שחושב עליהם ואכפת לו מהם".















מפעלות הרב גרוסמן פסח נורדמן בר מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד