י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מפתיע: מגזין 'זמן' שובר שיאי חשיפה ב-TGI

הירחון שהגיע לישראל לאחרונה - מתייצב בצמרת השבועונים והירחונים החרדים עם לא פחות מ-19.6% חשיפה ב-2014

מפתיע: מגזין 'זמן' שובר שיאי חשיפה ב-TGI


נתוני סקר TGI על אחוזי החשיפה של התקשורת החרדית שהתפרסמו היום (ג) חשפו שורה של פרטים פיקנטיים, אך מלבד החלק שהתפרסם, מתברר כי ב-TGI החלו לעקוב גם אחרי הירחונים החרדים, בדגש על הירחון שחדר לישראל רק בשלוש השנים האחרונות - זמן.

תחת תת הקטגוריה 'ירחונים', נסקרו ארבעה גליונות שונים. בעוד דירה טובה (1.4%), בופה (2.7%) ואפילו טעימות (6.8%) אינם מתחרים של ממש בעיתוני סוף השבוע, מפתיע 'זמן' בנתוני חשיפה חריגים.

על פי הסקר, זוכה המגזין הצעיר ל-19.6% חשיפה, מעט יותר מ'משפחה' [המוביל את טבלת השבועונים. א.כ.], וזאת לאחר שרשם גידול נאה של כ-7% בחציון האחרון של 2014.

חיים קליגר, מנכ"ל המגזין, אומר ל'בחדרי חרדים': "הייתה לי הזכות להצטרף בחצי השנה האחרונה למגזין "זמן", בראשותו של המגזין המיוחד הזה עומדים אנשים מוכשרים - המו"ל הרב מנדל וגשל מארה"ב והעורך הראשי בישראל הרב יאיר ויינשטוק, הקרדיט לתוצאה המדהימה אותה אנו רואים היום בסקר tgi מגיע להם.

"ההבנה בבניית מוצר איכותי כל כך וההצבעה של המנויים והקוראים כמגזין הנמכר ביותר בציבור החרדי בישראל פחות משלוש שנים להופעתו של מגזין זמן בישראל, רק מוכיחות כי הקורא מעריך איכות, אנחנו מודים לקוראים על האמון הזה. חשוב גם לומר באותה נשימה כי התוצאה המדהימה הזו מוכיחה ללקוחות ולמפרסמים כי כל השקעה בפרסום במגזין זמן מוכיחה את עצמה ומשתלמת. אני מודים לקב"ה על התוצאה המדהימה הזו ומאחלים לכל המדיות הצלחה בהמשך פעילותם".
קליגר זמן עיתון חשיפה משפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד