ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

"אלוקים אלוקים, תעזור לנו" - ממצאים חדשים מהתרסקות המטוס

טלפון סלולארי נמצא בזירת תאונת המטוס בהרי האלפים בדרום צרפת. מתיעוד קצר שצולם בו ניתן להבין שהאנשים בטיסה ראו את סופם מתקרב. צעקות במספר שפות נשמעו היטב: "אלוקים תעזור לנו"

מטוס גרמני. צילום: ויקיפדיה
מטוס גרמני. צילום: ויקיפדיה


שבוע לאחר התרסקות בהרי האלפים בדרום צרפת, מדווחים כלי תקשורת מקומיים כי בזירת התאונה נמצא מכשיר סלולארי עם כרטיס זיכרון, ובו תיעוד של השניות האחרונות בחייהם של 150 הנוסעים.

לפי הפרסומים במגזין הצרפתי 'פריז מאטץ', ובעיתון הגרמני 'בילד', בסרטון ניתן לשמוע את צרחות הנוסעים בטיסת "ג'רמן ווינגס", אולם הסרטון צולם באופן לא יציב, כך שלא ניתן לזהות את האנשים שמופיעים בו.

עוד דווח כי ניתן לשמוע בסרטון את האנשים זועקים "אלוקים תעזור" בשפות שונות, כך שברור שהנוסעים הבינו מה מתרחש עמם. "מאוחר יותר בסרטון, אחרי שקשוק כבד, נשמע רעש גדול שגבר על קולם של הנוסעים הזועקים - ומיד לאחר מכן לא נשמע דבר", דיווחו במגזין הצרפתי. אולם בשני כלי התקשורת המחזיקים בסרטון החליטו שלא לפרסם את הסרטון עצמו.



בתוך כך, חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה הודתה הערב לראשונה, כי טייס המשנה אנדראס לוביץ, שריסק את המטוס בכוונה תחילה, יידע בשנת 2009 את מעסיקיו על "פרקי דיכאון קשים" שמהם הוא סובל.

צוות זק"א טס לזירת התאונה כדי לחפש ממצאים שניתנים לקבורה של אייל באום בן 39 מהוד השרון, ישראלי בעל אזרחות ישראלית - ספרדית, חי בגרמניה והיה בדרכו חזרה מברצלונה.
התרסקות מטוס דיכאון מוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד