י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חודש מארס בסלולר: גולן מנצח את הוט מובייל בנקודות

סלקום ופרטנר מאבדות יותר מנויים מאשר פלאפון, ורמי לוי מוכיח שבגזרת המפעילים הווירטואליים הוא חוזר למשחק

.
.





חודש מארס מסתיים בניצחון דחוק של גולן טלקום על פני הוט מבחינת ניודים וזאת על רקע העובדה שהוט ממשיכה לסבול משיעורי נטישה גבוהים. לאחר חודשיים רצופים שהוט מובייל הובילה על גולן, החודש מנצח גולן במונחי נטו, אך בכל הקשור להיקף הגיוסים ברוטו הרי שהוט מובייל ממשיכה לגייס הרבה יותר עם למעלה מ 40 אלף מצטרפים חדשים לעומת גולן שגייסה 30 אלף מנויים.

שתי החברות המשיכו עם מבצעים בחודש החולף, אך בגלל שהשוק הישראלי התרגל למחירים כה נמוכים הרושם הכללי הוא שהחודש היה פחות אגרסיבי מבחינת שתי החברות, עניין של סמנטיקה בשוק שהמחירים בו הם ברמת ה-30 שקלים לחודש לחבילה סלולרית.

מבין החברות הוותיקות פלאפון מסיימת את החודש עם איבוד של כ-8,000 לקוחות לעומת פרטנר שאיבדה כ-12 אלף מנויים וסלקום שאבדה במונחי נטו 11.5 אלף מנויים. יחד עם זאת סלקום גייסה יותר מנויים מאשר שתי חברותיה הוותיקות מה שמעלה את השאלה האם היא בכל זאת הצליחה להשתמש בטלוויזיה כמנוף להרחבת גיוס המנויים בסלולר. כזכור סלקום מוכרת חבילות המשלבות בין טלוויזיה וסלולר תמורת 200 שקלים (ו-3 קווי סלולר).

במידה וכך אכן קורה, ומנויי טלוויזיה מצטרפים לשירותי הסלולר של החברה, הרי שמבחינת סלקום יש בכך בשורות מרעננות.

בגזרת המפעילים הווירטואליים רמי לוי מוביל בגדול על פני חברת יופון. מזה מספר חודשים יופון מדשדשת ואף מאבדת מנויים ולוי ממשיך לגדול. זהו היפוך מגמה שלא ברור מה מקורו משום שיופון היתה החברה שנשאה את כתר ההובלה חודשים ארוכים בגזרת המפעילים הווירטואליים והתמונה התהפכה לחלוטין כאשר לוי מצליח לגייס בקצב לא רע.

לגבי יתר המפעילים הווירטואליים הרי שהשפעתם יחסית זניחה.
גולן טלקום הוט מובייל סלקור פרטנר סלולאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד