י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

איך את לוקחת את הזמן שלך? טיפים לבחירת שעון

ערב פסח - ורגע לאחר המעבר לשעון קיץ, הנה כמה דברים שכדאי לכן לדעת לפני שאתן רצות להתחדש בשעון אופנתי חדש. ויש גם כמה דוגמאות חדשות ויפות

איך את לוקחת את הזמן שלך? טיפים לבחירת שעון
iji


ערב חג הפסח - ועם המעבר לשעון קיץ, זהו זמן טוב לקנות לעצמכם או למישהו מיקיריכן שעון חדש.
יש משהו מרגש כאשר רוכשים שעון חדש. זהו פריט לבוש אופנתי, הן לגברים והן לנשים - וחלק מהשעונים מתאימים לשני המינים. לא פעם ניתן לראות בני זוג העונדים על ידיהם את אותו שעון בדיוק.

אז איך בוחרים שעון? כדי להחליט איזה שעון מתאים עבורןם, עליכן לשאול את עצמכן בראש ובראשונה – לאיזה צורך אתן קונות שעון? האם זהו רק פריט אופנתי? האם יש בו שימושים אחרים? האם אתן אוהבות להתהדר בשעונים ממותגים?

השאלות הללו חשובות, אך הן אינן המרכיב המרכזי בבחירת השעון. השעון על היד אומר לא מעט על מי שעונד אותו. לשעונים, בדיוק כמו לפריטי אופנה אחרים, יש אמירה שמבטאת את התכונות של מי שבוחר לענוד אותם.

לשעון תכונות רבות שעליכם לבדוק בטרם תרכשו אותו. סוג סוללה, החומר ממנו עשוי השעון, מידת עמידותו במים, אורך חיי הרצועה, מהן הפונקציות הדיגיטליות, האם לוח המחוון מראה מלבד השעה גם תאריך, צלצול, תאורה, מיקום וכדו'. האם אתם מעדיפים שעון דיגיטלי או אנלוגי? מנוע קפיצי או חשמלי? ועוד.

אם אתן אוהבות להיכנס לבריכה או לים עם שעון היד שלכן, כדאי לבדוק האם השעון המיועד לרכישה מתאים לצלילה, ובמידה והתשובה חיובית, חשוב לבדוק עד איזה עומק ניתן לצלול עם השעון. לא כל שעון נגד מים מתאים לצלילת עומק.

טיפ אחד חשוב ביותר: תשתדלו לקנות שעון בחנות המתמחה במכירת שעונים ולא בדוכן מאולתר, שהיום הוא מבטיח עולם ומלואו ובעוד שבוע כאשר תגלו שהשעון שרכשתן הוא לא בדיוק מה שחשבתן, כבר לא יהיה עם מי לדבר. שעון צריך שיהיה לו אבא ואמא, ואת זה ניתן לקבל רק כאשר רוכשים בחנות שעונים מוכרת ומקבלים תעודה כדת וכדין.

נקודה חשובה נוספת: כאשר אנו נכנסים לחנות שעונים, לרוב אנו מתבלבלים מהמגוון הרחב. פתאום כל שעון שני נראה לנו מתאים. לכן, מומלץ, לפני שנכנסים לחנות שעונים, לעשות שיעורי בית. לרוב המותגים המובילים יש אתרים שבהם ניתן לקבל מידע על כל אחד מהשעונים. רצוי להגיע עם החלטה מהבית או לכל הפחות עם כיוון לאיזה סוג שעון מכוונים.

במקרה שלא עשיתן שיעורי בית, חשוב לזכור: המוכרים או המוכרות, הם אמני השיווק. הם תמיד יגידו כמה השעון הזה נותן לך לוק אחר וכמה הוא הולם אותך ומוסיף לך למראה הכללי. לאנשי מכירות יש נטייה להגזים ולומר את מה שהקונה רוצה לשמוע. אל תתפתו. לכו עם בן הזוג או עם חברה כדי שהביקורת תהיה אובייקטיבית. ולא, אל תסמכו רק על שיקול הדעת שלהם. גם לכן יש שיקול דעת. אם משהו נראה לכן גדול מדי, גס מדי או לא הולם את קוטר היד שלכן, אל תהססו לומר: השעון יפה אבל לא מתאים לי. לא כל שעון מתאים לכל יד.

הפעם, לרגל האביב, בחרנו להביא בפניכן מגוון רחב של שעוני נשים מקולקציית אביב 2015 של

FOSSIL




השעונים מקולקציית אביב 2015 של FOSSIL לנשים מעוצבים בהשראת הערכים של אופטימיות, אוטנטיות ויצירתיות והינם בעלי האיזון המדהים בין עדנה וקלאסיקה לחספוס.
בקולקציית אביב ניתן למצוא סדרות שעונים במגוון סגנונות וגדלים. לוח השעונים מעוטר באלמנטים שוניםוע שויים מפלדה אל-חלד מצופה בכסף, ברונזה, זהב צהוב או אדום, שמעניקים לשעון מראה של תכשיט מרשים ביותר בשילוב עם רצועות שונות: רצועות פלדה קלאסיות או רצועת עור בצבעים שונים.
כדי לעשות לכן סדר בדברים נציג לכן את השעונים בהתאם לסדרות המיוצרות ע"י החברה.

סדרת CHELSEY
שעון CHELSEY מקולקציה חדשה של FOSSIL מעוצב בסגנון ספורטיבי עם אלמנטים אלגנטיים ואורבניים. הלוק של השעון משדר חופש, חוסר דאגות וגישה אופטימית לחיים. מחירים: 999-1399 ש"ח





סדרת CECILE
הסגנון הספורטיבי ושיק נשי נפגשים יחד בשעון CECILE מקולקציה של FOSSIL. השעון OVERSIZE עם שיק לא מתאמץ עשוי מחומר אל חלד ומצופה בכסף.
הדגם משלב כמה אלמנטים עיצובים מסגנונות שונים: לוח השעון מעוטר עם ספרות רומיות כאלמנט וינטג' ומנגנוני כרונו שמעניקים לשעון מראה מחוספס וקולי.
מחירים: 999-1399 ש"ח

סדרת PERFECT BOYFRIEND
דגם Perfect boyfriend של שעוני שנים של FOSSIL עוצב בהשראת שעוני גברים ואימץ כמה אלמנטים גבריים. השעון עשוי מפלדה אל חלד ומצופה בציפוי זהב אדום.
הסגנון הגברי ושיק נשי נפגשים יחד ויוצרים מראה מחוספס וקולי לאישה מודרנית.
מחירים: 999-1399 ש"ח





סדרת JACQUELINE
שעון קלסי ואלגנטי עם טוויסטים מעניינים. לוח השעון מעוטר עם ספרות רומיות כאלמנט וינטג'. השעון עשוי מפלדה אל חלד ובא בווריאציות שונות – מצופה כסף, זהב צהוב או אדום בשילוב עם רצועת מתכת מעוטרת או רצועת עור צבעונית.
מחירים: 999-1399 ש"ח.







שעונים מתנות חג נשים עיצוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד