ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

ח"כ דנון: "ביד אחת פונים להאג, וביד השניה אוחזים בסכין"

חייל צה"ל נדקר בפלג גופו העליון בכביש 5 בסמוך למחסום חוצה שומרון, על ידי מחבל תושב השטחים; החייל נפצע באורח קל ופונה לבית החולים בילינסון כשהוא בהכרה • המחבל נעצר בזירה על ידי כוחות הביטחון

ח"כ דנון: "ביד אחת פונים להאג, וביד השניה אוחזים בסכין"


צעיר ישראלי נדקר בראשו על ידי מחבל ערבי בכביש 5 על ידי אורנית, החייל נפצע באורח קל ומטופל על ידי מתנדבי הצלה שחשו למקום. הדוקר נעצר על ידי כוחות הביטחון.

סמוך לשעה 12:00 התקבל דיווח על צעיר שנדקר בראשו על ידי מחבל ערבי. האירוע התרחש אחרי מחסום חוצה שומרון, בירידה מהמחלף לכיוון דרום לכיוון הכביש למחצבות.

לפי הדיווחים, החייל נפצע מדקירות לאחר שחיילי כוח צנחנים זיהו שישה פלסטינים המנסים לחצות את הגדר ליד אורנית, והורו להם לעצור. בתגובה הוציא אחד מהם סכין ודקר את החייל בראשו.

הנדקר טופל במקום כשהוא בהכרה לאחר שאיבד דם, ופונה לבית החולים כשמצבו מוגדר קל. המחבל הערבי החשוד בדקירה, נעצר במקום על ידי כוחות הביטחון.

​​ח"כ דנון הגיב לפיגוע ואמר כי: "הניסיונות הבינלאומיים לשכנע את ישראל כי יש פרטנר הפכו למגוחכים. הפלסטינים ביד אחת שולחים את הפנייה להאג וביד השנייה אוחזים בסכין. רק כשיגיעו בידיים נקיות נוכל לייצר מציאות שפויה באזור".

דובר מד"א זכי הלר מסר כי "בשעה 11:51 נמסר למד"א מרחב ירקון על צעיר שנדקר סמוך למחצבות אורנית, חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לצעיר כבן 22 שנפגע באורח קל בגפיים ובראש".

מדובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר, עצר כוח צה"ל שישה פלסטינים אשר חצו את הגדר סמוך למחסום חוצה שומרון. אחד החיילים נדקר קלות ע"י פלסטיני בראשו ובכתפו. לאחר הדקירה הנ"ל נטרל את הדוקר. החייל פונה באורח קל לביה"ח. הפלס' וביניהם הדוקר הועברו לחקירת כוחות הביטחון".

צילום: דובר צה"ל








מחבל פיגוע חייל רצח מחסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד